Waarschuwing/verzoek van kampeerder

Stort hier je hart uit over alles wat NIET met de VW bus te maken heeft.
krisg
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3038
Lid geworden op: 28 feb 2010 12:51
Locatie: Begijnendijk, België

Re: Waarschuwing/verzoek van kampeerder

Ongelezen bericht door krisg »

dan heet het wildkamperen, maar is het net hetzelfde als gewoon kamperen :)
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Waarschuwing/verzoek van kampeerder

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Moet je voor de lol eens tussen die megalomane campers gaan staan. Liefst als eerste op de camperplek als ze tegen de avond vanaf de parkeerplaatsen aan de kust komen aangesnord. Dan gaan ze toch tieren en mieren. Je staat op HUN plek, je staat in de weg voor ze om zelf te kunnen inparkeren, je maakt teveel herrie (weer die schuifdeur), je skottelbraai rookt teveel, en je vertrekt te vroeg bij het eerste ochtendgloren met dat storende boxergeluid.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Gebruikersavatar
Theo Postma
Is een goede vriend van het Forum
Berichten: 14970
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46

Re: Waarschuwing/verzoek van kampeerder

Ongelezen bericht door Theo Postma »

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php ... a4c7eb8024
Gewoon even mee lezen, waar laat ik mijn afval als ik vrij sta en de openbare inzamel punten verdwijnen.
Das de vraag.

Theo
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Waarschuwing/verzoek van kampeerder

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Ik wist niet dat 'openbare inzamelpunten' (= inzamelvoorziening) bestonden? Volgens onze afvalstoffenverordening artikel 16 lid 5 (ja hier in Nederland) is het gebruik van de inzamelvoorziening (glasbak, plastic inzameling, oude kleding etc.) voorbehouden aan inwoners van de gemeente (met name benoemd de gebruikers van percelen waarvoor de inzamelvoorziening is bedoeld).

De gebruikelijke vuilnisbakken aan de straat zijn enkel voor klein 'straatvuil' dus je blikje wat je leegdrinkt, of je boterhamzakje, zeker niet je verzamelde vuil in je caravan of camper. Bij ons wordt er haast niet naar gekeken alhoewel we hier een overloop van Belgisch stort van plastic en glas hebben.

Als camperaar kan je eigenlijk alleen legaal van je afvalstoffen af als bedrijfsafval via een camping of erkende afvalinzamelaar. Ja dat kost je dan geld.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Plaats reactie