telefoon schoonmaken

Stort hier je hart uit over alles wat NIET met de VW bus te maken heeft.
Gebruikersavatar
luizenbos
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3739
Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
Locatie: noordholland

telefoon schoonmaken

Ongelezen bericht door luizenbos »

Hai leden na aanleiding van de topic van weg met roest schoot het me weer in eens te binnen wat :?:

Nou dat mijn telefoon foto's werden slechter ondanks een nieuwe telefoon nog niet zo oud is dat de foto's grijs werden en soft focus
dus even met me dochter in overleg na div. en schoonmaken buiten kant watniet hielp die kwam tot ontdekking met een vergroot glas erbij dat er stof onder de lens zit nu :mrgreen: zat

/ maar dan onder de lens daar door komen de grijs blauw achtige foto's bijna soft focus dus uit dat komt natuurlijk dat we dat ding in de broekzak hebben en dus lekker schuurt tegen de binnenkant broek dus stof af geeft en dat kruipt er dan tussen .

Ook bij de foto's van weg met roest is dat goed te zien goed te zien de remedie is wat bij mij hielp is haal de achter plaat deksel en de batterij eruit van je telefoon zodat je in de binnen kant kijkt en blaas met lucht onder de lensen vlak bij zitten hele klein spleetje en gaatjes blaas daar in ik gebruikte de compressor daarvoor dus achter voor Lings en rechts .

kijk maar eens goed bij de 2 lensjes dan zal waarschijnlijk kleur verschil zien wel even de vergroot glas erbij pakken [[thumbup]]

kan jullie vertellen en wereld van verschil en heb me kleuren weer terug [[toast]] mijn tip dus voor de zaterdag [[thumpsup]]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groetjes Frits

VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000


viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
rick
Bus guru
Berichten: 5210
Lid geworden op: 19 mar 2005 09:12

Re: telefoon schoonmaken

Ongelezen bericht door rick »

Bedankt voor de tip!

Groet
Rick

Voorheen; Volkswagen Multivan 1.6 TD 1986
Volvo V40 2002
Toyota Prius 2018
Gebruikersavatar
luizenbos
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3739
Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
Locatie: noordholland

Re: telefoon schoonmaken

Ongelezen bericht door luizenbos »

hai steven

Dat gebeurde met ander camera speciaal aan geschaft voor het garage werk alleen hoor digitaal 20 euro 2dehans :)
groetjes Frits

VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000


viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
Plaats reactie