Ongewenste advertentie

Stort hier je hart uit over alles wat NIET met de VW bus te maken heeft.
Gebruikersavatar
RVB
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2308
Lid geworden op: 02 jan 2010 17:38
Locatie: den haag

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door RVB »

Bizar te bedenken dat de topicstarter onlangs is overleden. Maar hij had natuurlijk wel een punt. Het is best storend.

Erik, ik denk dat op dit moment er niet zoveel werk aan is. Zoveel nieuwe leden zijn er niet. Het is goed om te weten dat Floris mogelijkheden ziet voor vrijwilligers om daar wat mee te doen. En misschien kunnen een/meerdere (pro) actieve lid/leden het forum weer nieuw leven inblazen. Als die mogelijkheid niet wordt gebruikt dan meen ik dat we onmogelijk degene het forum financiert en in de lucht houdt moeten aanspreken op dit soort zaken die mis gaan. De berichten worden gewoon verwijderd, blijkbaar probeert hij het ook tegen te gaan met verschillende tools. Maar om van de advertenties verschoont te zijn moet eerst iemand zich aanmelden om dat wellicht in eerste instantie dagelijks te doen. Ik verwacht namelijk dat wanneer die berichten heel snel worden verwijderd en de gebruiker incl. Gebruikersgegevens op non actief wordt gezet de pogingen zullen afnemen.

Groetjes Rolf
Gebruikersavatar
Larsje
Kan een VW bus herkennen
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 nov 2014 22:35
Locatie: Utrecht

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door Larsje »

Lijkt me een goed idee om het eerste bericht of de eerste 5 berichten (of een ander arbritair getal) van een nieuwe aanmelding te laten goedkeuren. Ik neem aan dat het aantal eenvoudig aan te passen is wanneer het eenmaal is opgezet, dus dan kan hiermee geëxperimenteerd worden om te kijken wat optimaal is. Het meest lastige is dat je bij twijfelgevallen wel wilt oppassen niet meteen de betreffende gebruiker weg te gooien en eerst zich te kunnen verklaren. Maar misschien is het wel direct duidelijk welke de foute zijn.

Alhoewel maar weinig actief hier, ben ik best bereid om hier wat tijd in te steken. Andere vrijwilligers?
Met de groeten van Lars

Westfalia Joker (1988)
Gebruikersavatar
w.m.weemhoff
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1483
Lid geworden op: 04 okt 2005 23:29
Locatie: Maux, Niévre, Frankrijk.

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door w.m.weemhoff »

ik heb/had mijn hulp al aangeboden.
ik wil best een paar keer per dag beoordelen of iemand een vraag heeft over een brandstofpomp of een vals paspoort te koop aanbied.

al blijf ik me toch afvragen wat zulke advertenties nou eigenlijk denken te bereiken.
bij reageren op zoiets kan je net zo goed direct het politiebureau inlopen met de handboeien alvast om. lijkt mij.
groeten meus.
--------------
bus uit '82 ,1.9 1Y uit '?
the hand who rocks the craddle rules the world.
there is never time to do things right, but always time to do things over.
Gebruikersavatar
RVB
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2308
Lid geworden op: 02 jan 2010 17:38
Locatie: den haag

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door RVB »

Ik zou het wel mooi vinden als er weer wat actievere moderators zouden komen. Die dergelijke idiote activiteiten azngaznde paspoorten ed verwijderen. (Sowieso is het vaak de vraag wat mensen beogen met wat ze doen...maar ik stel mij voor dat deze advertenties plaatsen volledig geautomatiseerd is) . En hier en daar bijsturen als het nodig is. Ik geloof nog steeds dat dit forum super de mooite waard is en dat haar potentieel veel groter is dan de huidige actieve gebruikers. Ik kom er steeds als ik echt wat wil weten. Ik kom hier ook als ik zin heb de betweter uit te hangen en om mijn stokpaardjes met die van anderen te laten strijden. Maar er zijn niet zoveel vragen meer... ik ben eerlijk. Dat moderatorschap zou ik niet leuk vinden.

Groetjes Rolf
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door RoonT3 »

RVB schreef: 25 jun 2021 08:43 *
Groetjes Rolf
ROFL

Kortste weg is gewoon grens voor aanmelden strakker, pas na goedkeuring moderator. Dat is 1 klik ja of nee in plaats van meervoudige vervuilende topics eraf gooien. Ligt de lat dan te hoog om aan te melden? Ik zie het meer als dat je een ID op verzoek moet kunnen laten zien als je in cafe meer dan water wil nuttigen. Hier net zo, je wil meedoen, of passief meelezen, dat kan je bij aanmelden gewoon in begrijpbaar nederlands of zinnig engels uitleggen waarop de moderator je kan toelaten.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Gebruikersavatar
hippie
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 927
Lid geworden op: 12 okt 2018 21:50

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door hippie »

Het lijkt wel of zij het er om doen .
kom steeds meer klusjes tegen . groeten ronny
Gebruikersavatar
Bob
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3967
Lid geworden op: 22 jun 2007 20:54
Locatie: Kampen

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door Bob »

Het gaat er niet om een paspoort of zo te verkopen, maar om spyware oid op je computer te planten nadat je op een link geklikt hebt.
Bob

2.5 TDI 2008
Gebruikersavatar
luizenbos
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3739
Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
Locatie: noordholland

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door luizenbos »

die hemp moet een klap op zijn kop krijgen weer een spammer die nu bezig is [[feuer]]
groetjes Frits

VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000


viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
Gebruikersavatar
hippie
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 927
Lid geworden op: 12 okt 2018 21:50

Re: Ongewenste advertentie

Ongelezen bericht door hippie »

Het ging een tijdje goed :oepsie:
kom steeds meer klusjes tegen . groeten ronny
Plaats reactie