gereviseerd 2.1i WBX
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Ja idd het staat wel chique.
Met de juist verf kan je ook lekkages sneller zien.
Dus niet zwart verven. Ik had mijn blok zilvergrijs gemaakt.
Met de juist verf kan je ook lekkages sneller zien.
Dus niet zwart verven. Ik had mijn blok zilvergrijs gemaakt.
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
- busdude
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
- Berichten: 634
- Lid geworden op: 26 mei 2008 13:40
- Locatie: Schiedam
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Kan me niks anders voorstellen dan dat het alleen om de looks gaat.
Komt uit de scheepsmotoren wereld waar het vrij gebruikelijk is.
En je hoeft het blok niet te stralen om een nieuwe uitstraling te krijgen, scheelt weer centjes....
cheers,
marcel
Komt uit de scheepsmotoren wereld waar het vrij gebruikelijk is.
En je hoeft het blok niet te stralen om een nieuwe uitstraling te krijgen, scheelt weer centjes....
cheers,
marcel
Hang los !
-------------
Verlaagde VW T3 1980 2.0 CU westfalia Joker 2
-------------
Verlaagde VW T3 1980 2.0 CU westfalia Joker 2
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Ziet er mooi uit, zeker. Maar de topicstarter zegt niet zo veel over de revisie inderdaad. Je zou denken dat je dat deelt met je forumgenoten.
De vraag die bij mij op komt is hoe groot is de Expertise van Mark-Hans Pluyens. Hij pakt in de meest recente topics aardig uit met V-bak revisies, motorrevisies (dit topic en ook http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 39#p275939 ).......En wat te denken van zijn bedrijf (http://dream-drive.nl/nl_d_t3_service.html) .... Ik krijg gezien het verhaal op zijn site écht de indruk dat ik te maken heb met een zeer ervaren en kundige specialist.. Hier wat citaten:
Wat dat wat tegenspreekt is dat hij zelf een tijdje terug hier aanklopte wat te doen met een mislukte revisiebak die hij kocht in Limburg . (http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 10#p219410) Maar toegegeven.... een mens kan ook snel leren. In het licht van dat topic trouwens. - Kern er van was of een V-bak die Mark Hans inderdaad voor een revisiebak mocht doorgaan. En ook over de expertise van de leverancier en de garantieregeling. - denk ik dat een kritische blik zoals ik die nu geef zeker op zijn plaats is. Wat jammer is dat hij zo'n 2 jaar na dato zijn eigen posts heeft verwijderd, Zijn bijdragen werden vervangen door de tekst:
Ik kreeg zelf direct de indruk dat hij wilde verbergen dat hij op dat gebied tot kort daarvoor niet veel kaas had gegeten. Maar ook was ik ergens bang dat ook zíjn revisie geen echte revisie is. Nu hij ook aanbiedt WBX motoren te reviseren, zocht ik wat op zijn naam. Op zich ook uit interesse hoor. Het is natuurlijk mooi een echte T3 specialist er bij. ..Ik kwam vervolgens zijn naam tegen o.m. in engelstalige fora. (http://www.brick-yard.co.uk); specifiek: http://www.brick-yard.co.uk/forum/searc ... 1&KW=&PN=1
Tja... Met de kantekening dat ik geen specialist ben dacht ik er wel wat over toen ik het las; Bij mij komt een beeld naar voren van iemand die toch redelijk groen is in deze tak van sport. Zo vraagt hij zich nog geen maand terug af waar je nu toch die cylinderkopbouten kan kopen (omdat ze wat roestig waren). In december vroeg hij nog of iemand een instructie heeft voor het monteren van 'Gearbox Oiler Plates ' . En in september, dus nog geen half jaar geleden, wist hij niet waar hij nu een lijst kon vinden met V-bakcodes van een T3. Ik kan mij niet aan de gedachten onttrekken dat dergelijke vragen niet door een specialist worden gesteld. Die heeft die documentatie toch op de plank liggen en is zélf een bron voor anderen? En hij zal toch wel zijn mannetjes kennen om kopbouten te kopen?
Mij lijkt zijn tekst op zijn site nogal dik aangezet; best op het randje. Ook vraag ik mij af of hij met recht kan zeggen dat er een échte revisie plaatsvond. Maar nogmaals; het is slechts mijn indruk. Misschien levert hij wél heel goed werk en prima garanties af.
groetjes Rolf
De vraag die bij mij op komt is hoe groot is de Expertise van Mark-Hans Pluyens. Hij pakt in de meest recente topics aardig uit met V-bak revisies, motorrevisies (dit topic en ook http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 39#p275939 ).......En wat te denken van zijn bedrijf (http://dream-drive.nl/nl_d_t3_service.html) .... Ik krijg gezien het verhaal op zijn site écht de indruk dat ik te maken heb met een zeer ervaren en kundige specialist.. Hier wat citaten:
....Heb ongeveer 40 jaar ervaring met de techniek van 'classic cars' van origine met Aston-Martin en Jaguar Classic Racing, (UK).
Maar VW T3's zijn mijn Passie & Professie. (kijk ook hier)
Ben gespecialiseerd in onderhoud en reparatie van de VW T3 versnellingsbak en 1.9-2.1 WBX motoren. Maar ook de rest van de T3 kent voor mij geen geheimen.
Wat kan ik voor je betekenen:.....
....totale revisie, onderhoud of reparatie, upgrade of aanpassing van uw T3 versnellingsbak. High ratio, lager toerental bij hoge snelheid, ...
....•Gespecialiseerd in de revisie en reparatie van T3 WBX 1.9-2.1 motoren.......
Wat dat wat tegenspreekt is dat hij zelf een tijdje terug hier aanklopte wat te doen met een mislukte revisiebak die hij kocht in Limburg . (http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 10#p219410) Maar toegegeven.... een mens kan ook snel leren. In het licht van dat topic trouwens. - Kern er van was of een V-bak die Mark Hans inderdaad voor een revisiebak mocht doorgaan. En ook over de expertise van de leverancier en de garantieregeling. - denk ik dat een kritische blik zoals ik die nu geef zeker op zijn plaats is. Wat jammer is dat hij zo'n 2 jaar na dato zijn eigen posts heeft verwijderd, Zijn bijdragen werden vervangen door de tekst:
Het topic is onleesbaar nu. Niet bepaald netjes ten opzichte van de mensen die je wilde helpen..... en bovendien (!)je sluit uit dat mensen in de toekomst er van kunnen leren.Long since resolved.
Ik kreeg zelf direct de indruk dat hij wilde verbergen dat hij op dat gebied tot kort daarvoor niet veel kaas had gegeten. Maar ook was ik ergens bang dat ook zíjn revisie geen echte revisie is. Nu hij ook aanbiedt WBX motoren te reviseren, zocht ik wat op zijn naam. Op zich ook uit interesse hoor. Het is natuurlijk mooi een echte T3 specialist er bij. ..Ik kwam vervolgens zijn naam tegen o.m. in engelstalige fora. (http://www.brick-yard.co.uk); specifiek: http://www.brick-yard.co.uk/forum/searc ... 1&KW=&PN=1
Tja... Met de kantekening dat ik geen specialist ben dacht ik er wel wat over toen ik het las; Bij mij komt een beeld naar voren van iemand die toch redelijk groen is in deze tak van sport. Zo vraagt hij zich nog geen maand terug af waar je nu toch die cylinderkopbouten kan kopen (omdat ze wat roestig waren). In december vroeg hij nog of iemand een instructie heeft voor het monteren van 'Gearbox Oiler Plates ' . En in september, dus nog geen half jaar geleden, wist hij niet waar hij nu een lijst kon vinden met V-bakcodes van een T3. Ik kan mij niet aan de gedachten onttrekken dat dergelijke vragen niet door een specialist worden gesteld. Die heeft die documentatie toch op de plank liggen en is zélf een bron voor anderen? En hij zal toch wel zijn mannetjes kennen om kopbouten te kopen?
Mij lijkt zijn tekst op zijn site nogal dik aangezet; best op het randje. Ook vraag ik mij af of hij met recht kan zeggen dat er een échte revisie plaatsvond. Maar nogmaals; het is slechts mijn indruk. Misschien levert hij wél heel goed werk en prima garanties af.
groetjes Rolf
-
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3038
- Lid geworden op: 28 feb 2010 12:51
- Locatie: Begijnendijk, België
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Rolf,
Ik ken de man ook niet en ik vind het ook niet netjes dat men eigen berichten verwijdert.
Maar ik ben heel recent zelf een heel heel heel klein beetje met een versnellingsbak bezig geweest op een diepteniveau waar anderen me de raad gaven om het te laten doen en nooit zouden denken dat het me zou lukken.
Wel, ik ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal geen rocket-science is en dat het voor het grootste stuk aankomt op het hebben van de juiste gereedschappen en eventuele onderdelen. De rest is techniek die iedereen met een beetje technisch inzicht (zoals ikzelf, nooit gehinderd door kennis van zaken ) kan begrijpen en onder de knie kan krijgen. En mits je proper en overzichtelijk kan werken, kan iedereen dit aan.
Ik geloof er dus wel in dat iemand op een half jaar tijd, mits er de nodige praktijk ervaring is in die tijd, van (excusez-moi le mot) nitwit naar min-of-meer specialist kan evolueren.
Of dit hier echt zo is, zal praktijk moeten uitwijzen, maar ik geef iedereen een (paar) kans(en).
Ik ken de man ook niet en ik vind het ook niet netjes dat men eigen berichten verwijdert.
Maar ik ben heel recent zelf een heel heel heel klein beetje met een versnellingsbak bezig geweest op een diepteniveau waar anderen me de raad gaven om het te laten doen en nooit zouden denken dat het me zou lukken.
Wel, ik ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal geen rocket-science is en dat het voor het grootste stuk aankomt op het hebben van de juiste gereedschappen en eventuele onderdelen. De rest is techniek die iedereen met een beetje technisch inzicht (zoals ikzelf, nooit gehinderd door kennis van zaken ) kan begrijpen en onder de knie kan krijgen. En mits je proper en overzichtelijk kan werken, kan iedereen dit aan.
Ik geloof er dus wel in dat iemand op een half jaar tijd, mits er de nodige praktijk ervaring is in die tijd, van (excusez-moi le mot) nitwit naar min-of-meer specialist kan evolueren.
Of dit hier echt zo is, zal praktijk moeten uitwijzen, maar ik geef iedereen een (paar) kans(en).
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Goed nieuws. Je hoeft het niet aan mij te richten hoor Kris. Het is juist leuk dat ieder er op in kan gaan.
groetjes Rolf
groetjes Rolf
- busdude
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
- Berichten: 634
- Lid geworden op: 26 mei 2008 13:40
- Locatie: Schiedam
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Wat ik ergens een beetje jammer vind is dat er niet echt inhoudelijk gereageerd wordt door Mark Hans. Echte openheid van zaken komt zijn zaak alleen maar ten goede toch ?
Twijfel aan je expertise is niet goed voor de klandizie
Cheers,
Marcel
Twijfel aan je expertise is niet goed voor de klandizie
Cheers,
Marcel
Hang los !
-------------
Verlaagde VW T3 1980 2.0 CU westfalia Joker 2
-------------
Verlaagde VW T3 1980 2.0 CU westfalia Joker 2
- insomnia
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 31 jan 2008 18:34
- Locatie: Dordrecht, Nederland
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Geef de topic eigenaar tijd om te reageren. Pas vandaag zijn er echt concrete vragen gesteld.
(maar ik ben ook wel erg benieuwd)
(maar ik ben ook wel erg benieuwd)
Groet,
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Ja, een toegevoegde waarde is dat je dan ziet dat ie van jou is.
Nee, het aluminium is dermate dik ( onderkant bijna 2 cm, bovenzijde 1 cm) dat dat nagenoeg niet doorrot.
Ik ben nu met deze vriendelijke Marc Hans bezig mijn motor blok te reviseren: wat een fantastische perfectionist.
Echt gaaf om samen een heel blok uit elkaar te halen, schoon te maken, vervangen wat kapot of versleten is, verven ( de mijne wordt lime-groen met een paarse versnellingsbak) en weer opbouwen.
Marc heeft het juiste gereedschap en kennis dat dit helemaal goed gaat komen.
Ik weet zeker dat je een fantastisch blok hebt als je deze koopt.... Maar ja....zelf je blok reviseren is wel leuker.
N
Nee, het aluminium is dermate dik ( onderkant bijna 2 cm, bovenzijde 1 cm) dat dat nagenoeg niet doorrot.
Ik ben nu met deze vriendelijke Marc Hans bezig mijn motor blok te reviseren: wat een fantastische perfectionist.
Echt gaaf om samen een heel blok uit elkaar te halen, schoon te maken, vervangen wat kapot of versleten is, verven ( de mijne wordt lime-groen met een paarse versnellingsbak) en weer opbouwen.
Marc heeft het juiste gereedschap en kennis dat dit helemaal goed gaat komen.
Ik weet zeker dat je een fantastisch blok hebt als je deze koopt.... Maar ja....zelf je blok reviseren is wel leuker.
N
Helder!
Jaco, Hilversum
VW T3 Westfalia 1983, 2.1 SS op LPG injectie
VW T4 Multivan, 2002, 2,5tdi
VW Kever 1200 1975
Zastava 750 uit 1978
VW 412 variant 1973, 1.7 LBX-injectie
Jaco, Hilversum
VW T3 Westfalia 1983, 2.1 SS op LPG injectie
VW T4 Multivan, 2002, 2,5tdi
VW Kever 1200 1975
Zastava 750 uit 1978
VW 412 variant 1973, 1.7 LBX-injectie
- Mark-Hans
- Weet waar de oliepeilstok zit
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 31 jul 2012 07:08
- Locatie: Amsterdam Centrum
- Contacteer:
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Some of us are actually 'doing' something around here'
Here's an example of 'originality and flair'. I wasn't 'sure' about the colour choice,
but now she's built, it's absolutely gorgeous. We all need a bit of colour in our lives.
And yes, we built, rebuilt and did every inch of this lovely engine!
Plenty more to do....., it's just a matter of time needed.
Here's an example of 'originality and flair'. I wasn't 'sure' about the colour choice,
but now she's built, it's absolutely gorgeous. We all need a bit of colour in our lives.
And yes, we built, rebuilt and did every inch of this lovely engine!
Plenty more to do....., it's just a matter of time needed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mark, Amsterdam.
- insomnia
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 31 jan 2008 18:34
- Locatie: Dordrecht, Nederland
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Ha Mark-Hans...
Leuk weer wat van je te horen. Je eerste opmerking sla ik over.. dat is m.i. te veel een eigen mening en kan ik of wie dan ook niets over zeggen...
Kleur van het blok is zeker origineel en anders, valt lekker op... ziet er fris uit.... Maar de leden hier zijn vooral critici op de interne kwaliteit en minder gevoelig voor het uiterlijk... (Ook) ik heb het gevoel dat je beter de tijd van het schilderen kunt besteden aan interne zorg
Groeten, Ralph
Hi Mark-Hans
Nice to hear from you again, i'll skip your first remark, in my humble opinion is it too much of an opinion about others on which no one can judge..
The colour of the engine is surely original and different, stands out looks clean... But the members here are very critical about internal quality en less sensitive about clean looks... I (also) think you can better spend your time and effort on internal care than painting the outside
Regards, Ralph
Leuk weer wat van je te horen. Je eerste opmerking sla ik over.. dat is m.i. te veel een eigen mening en kan ik of wie dan ook niets over zeggen...
Kleur van het blok is zeker origineel en anders, valt lekker op... ziet er fris uit.... Maar de leden hier zijn vooral critici op de interne kwaliteit en minder gevoelig voor het uiterlijk... (Ook) ik heb het gevoel dat je beter de tijd van het schilderen kunt besteden aan interne zorg
Groeten, Ralph
Hi Mark-Hans
Nice to hear from you again, i'll skip your first remark, in my humble opinion is it too much of an opinion about others on which no one can judge..
The colour of the engine is surely original and different, stands out looks clean... But the members here are very critical about internal quality en less sensitive about clean looks... I (also) think you can better spend your time and effort on internal care than painting the outside
Regards, Ralph
Groet,
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
-
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3038
- Lid geworden op: 28 feb 2010 12:51
- Locatie: Begijnendijk, België
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Hoi Ralph,
Wat doet u besluiten dat er geen zorg in de binnenkant zit ?
Wat doet u besluiten dat er geen zorg in de binnenkant zit ?
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
- insomnia
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 31 jan 2008 18:34
- Locatie: Dordrecht, Nederland
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Hi Kris,
Heb ik het verkeerd verwoord? ik zeg juist dat ik interne verzorging belangrijker vind dat de buitenkant schilderen.....
Heb ik het verkeerd verwoord? ik zeg juist dat ik interne verzorging belangrijker vind dat de buitenkant schilderen.....
Groet,
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
Ralph
(regio Zuid Holland)
trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1
'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS
Reduce, Re-use, Recycle ;-)
- Mark-Hans
- Weet waar de oliepeilstok zit
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 31 jul 2012 07:08
- Locatie: Amsterdam Centrum
- Contacteer:
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Guys! For goodness sake...... DO YOU REALLY THINK I'd spend so much time on the outside appearance and NOT on the inside. That is crazy. I guarantee my work completely, without question, without anything. I am an Engineer of 40 years, admittedly with Aston Martin/Jaguar, but still, a thoroughbred. There were many questions arising over gearbox's & WBX's that I had to cover, it was important to know everything, in detailed detail. Instead of guessing on this forum, come and talk to me and THEN JUDGE ME. I work on T3 Engines and Gearbox's 40 hours a week or more!....Details are essential, cleanliness, right tooling, correct parts locations, measurements etc etc. Of course. I don't want to ever recondition an engine twice. WBX's are complicated, as are Syncro Gearbox's, but with practice, care & attention, can be beautifully mastered. There are exceptions sometimes where a crank case (for example) 'won't be split, because "I" already know it to be perfect. If I am in the slightest doubt, apart it comes, all of it, every single nut, bolt, pipe, seal, the lot. Why not?.... it's nice work.
Give up with your remarks, doubts and racist comments, just come and see me...... very simple and the coffee is excellent so my customers tell me every day!...I'm English now, get used to it! My Dutch Heritage abandoned me! (yes I had Dutch Parents)..., so................. It's my work you need, not my cultural background.
I'm take a back stage position on this forum because of its constant negative ideas, sad, sad, sad. BUT, I've got a serious workshop running in Central Amsterdam, Serious Work, Serious Engineering, Serious T3. I've also got 6 of my own T3 Westfalia's, which are all excellent machines. I really don't care what you think because I KNOW I do great work... and if it's not up to 100%, I'll put it right, no problem. The T3's will live on and so will Dream and Drive. Enjoy....... you are always welcome to ask.
Give up with your remarks, doubts and racist comments, just come and see me...... very simple and the coffee is excellent so my customers tell me every day!...I'm English now, get used to it! My Dutch Heritage abandoned me! (yes I had Dutch Parents)..., so................. It's my work you need, not my cultural background.
I'm take a back stage position on this forum because of its constant negative ideas, sad, sad, sad. BUT, I've got a serious workshop running in Central Amsterdam, Serious Work, Serious Engineering, Serious T3. I've also got 6 of my own T3 Westfalia's, which are all excellent machines. I really don't care what you think because I KNOW I do great work... and if it's not up to 100%, I'll put it right, no problem. The T3's will live on and so will Dream and Drive. Enjoy....... you are always welcome to ask.
Mark, Amsterdam.
- Mark-Hans
- Weet waar de oliepeilstok zit
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 31 jul 2012 07:08
- Locatie: Amsterdam Centrum
- Contacteer:
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mark, Amsterdam.
Re: gereviseerd 2.1i WBX
Hi Mark,
That's what people want to see! I understand your frustration but you never seem to post the oily bits of an engine or gearbox (until now that is). If people ask a question you seem to be strangely quiet. In this case they will get curious and fill in the blanks themselves.
Thanks for posting these awesome pictures
Yours truly,
Michiel
That's what people want to see! I understand your frustration but you never seem to post the oily bits of an engine or gearbox (until now that is). If people ask a question you seem to be strangely quiet. In this case they will get curious and fill in the blanks themselves.
Thanks for posting these awesome pictures
Yours truly,
Michiel
'89 T3 California hoogdak mTDI, "Kobus"
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
- Theo Postma
- Is een goede vriend van het Forum
- Berichten: 14969
- Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46
Re: gereviseerd 2.1i WBX
na ja zeg, racist te benoemen
Ik wen er niet aan dat je eerst vragen stelt over techniek, en vervolgens deze vragen verwijdert van het forum.
Ik geloof het allemaal wel.
Het ga je goed
Theo
Ik wen er niet aan dat je eerst vragen stelt over techniek, en vervolgens deze vragen verwijdert van het forum.
Ik geloof het allemaal wel.
Het ga je goed
Theo