Verkoper vertelde dat dit altijd zo was. Iets met vocht en wat corrosie wat schoon gemaakt moest worden.
Dus hij heeft het helemaal niet over een verdeelkap gehad, dat "verzin" ik.
Mijn vraag is of dit inderdaad het probleem kan zijn.
Verkoper vertelde dat dit altijd zo was. Iets met vocht en wat corrosie wat schoon gemaakt moest worden.
Vol het gaspedaal in trappen dan toch?Tjeerd schreef:Koud starten: 1 maal gaspedaal indrukken en loslaten, dan sluiten de chokekleppen, starten en aanslaan als hij niet te lang benzine moet oppompen. En er zal best wel wat onderhoud aan moeten gebeuren gok ik zo verdeelkap rotor bougies eventueel de bougiekabels.
Mooi onderhandelingspuntje toch?Theo Postma schreef:Waarom zou iets simpels niet vervangen worden?
Als het idd de verdeler kap is(of iets anders met de ontsteking draden of zo), dan blijf je hier toch niet jaren mee rond rijden?
Theo
Nou ik zat meer te denken aan een defect.Dropmans schreef:Mooi onderhandelingspuntje toch?
Theo Postma schreef:Nou ik zat meer te denken aan een defect.
Kan me niet voorstellen dat je dit jaren lang, zo laat voort bestaan.
Theo
Met mooi weer zal het inderdaad allemaal wel gaan, maar met slecht weer zit je toch een beetje bij elkaar op de lip.Steven V schreef:Met 2 kleine kinderen is de bus al gauw te krap is mijn ervaring. Wij hebben voor die gevallen een voortent die aan de bus vast kan. Wij hebben zelfs wel eens met nachtvorst gekampeerd, terwijl ik in de voortent zat, gewoon in mijn trui, voor een gaskachel.
ALs je aan de stroom staat is het te overwegen om een elektrische onderdeken mee te nemen. Wij hebben een hefdak en dat koelt aardig af. Onze kinders sliepen op zo'n onderdeken op de laagste stand als roosjes! Die dingen kosten weinig (kijkshop ofzo) en trekken helemaal niet veel stroom.
Mijn bus houdt warmte niet goed vast. Ik heb ook geen iso-ruiten. Nadat ik een keer op een treffen was, de hele nacht lag te rillen en 's morgens zag dat het 1 graad was in de bus, heb ik een gaskachel ingebouwd. Maar je kunt natuurlijk ook genoeg dekens meenemen
Steven V schreef:Met 2 kleine kinderen is de bus al gauw te krap is mijn ervaring. Wij hebben voor die gevallen een voortent die aan de bus vast kan. Wij hebben zelfs wel eens met nachtvorst gekampeerd, terwijl ik in de voortent zat, gewoon in mijn trui, voor een gaskachel.
ALs je aan de stroom staat is het te overwegen om een elektrische onderdeken mee te nemen. Wij hebben een hefdak en dat koelt aardig af. Onze kinders sliepen op zo'n onderdeken op de laagste stand als roosjes! Die dingen kosten weinig (kijkshop ofzo) en trekken helemaal niet veel stroom.
Mijn bus houdt warmte niet goed vast. Ik heb ook geen iso-ruiten. Nadat ik een keer op een treffen was, de hele nacht lag te rillen en 's morgens zag dat het 1 graad was in de bus, heb ik een gaskachel ingebouwd. Maar je kunt natuurlijk ook genoeg dekens meenemen