Hij start nog steeds niet!!??

Motor, koeling, ontsteking, versnellingsbak, cardan en aandrijfassen etc.
Theo Postma

Ongelezen bericht door Theo Postma »

Berry schreef:Ok, daar ben ik weer voor de voorlopig laatste keer wat dit onderwerp betreft.
YES,..... ik heb et gevonden!! :lol:
Na al het zoeken, testen, doormeten en vernieuwen ben ik eindelijk achter het probleem gekomen.
Het bleek dus een heel lullig aardedraadje te zijn die dusdanig geoxydeerd was dat er geen contact meer was. Ik heb het opgespoord met een 12 volt lampje dat ik steeds her en der aansloot.
Het contact heb ik schoongeschuurd en op een andere plaats vastgezet; sleutel omdraaien en meteen lopen!!!
Tja, waarschijnlijk gaan we meteen te ingewikkeld denken.

Allen hartelijk bedankt voor de bijdrages. Ik heb er in ieder geval weer veel van geleerd.

Gr Berry [[thumbup]] :lol:
Mooi dat je het gevonden hebt Berry! Goed werk. [[thumbup]]
En ja , ik heb er weer van geleerd dat je zeker als eerste je aarde draden na moet kijken.
Fijn dat je er uit bent.
Groeten,
Theo
fvl
Komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2019 23:55

Re:

Ongelezen bericht door fvl »

Berry schreef: 18 mei 2005 21:44 Ok, daar ben ik weer voor de voorlopig laatste keer wat dit onderwerp betreft.
YES,..... ik heb et gevonden!! :lol:
Na al het zoeken, testen, doormeten en vernieuwen ben ik eindelijk achter het probleem gekomen.
Het bleek dus een heel lullig aardedraadje te zijn die dusdanig geoxydeerd was dat er geen contact meer was. Ik heb het opgespoord met een 12 volt lampje dat ik steeds her en der aansloot.
Het contact heb ik schoongeschuurd en op een andere plaats vastgezet; sleutel omdraaien en meteen lopen!!!
Tja, waarschijnlijk gaan we meteen te ingewikkeld denken.

Allen hartelijk bedankt voor de bijdrages. Ik heb er in ieder geval weer veel van geleerd.

Gr Berry [[thumbup]] :lol:
Weet je toevallig nog welke massa draag het was, ik heb namelijk een gelijk soort storing , extra massa kabel gemonteerd en het massa punt in de motorruimte net onder de bobine gecontroleerd maar nog geen vonk
Plaats reactie