Inmiddels terug van onze Maiden Voyage (met Barry)... de bevindingen (met vragen)!

Plaats hier algemene vragen/opmerkingen mbt de VW bus.
Steven V
Definitief bus verslaafd

Re: Inmiddels terug van onze Maiden Voyage (met Barry)... de bevindingen (met vragen)!

Ongelezen bericht door Steven V »

BarryHetBusje schreef:
12 okt 2020 21:40
'
Wat zijn de luchthappers? En wat moet ik vervolgens doen? Ik doe het dus niet, denk ik!

Groet, Vincent

Sorry, een luchthapper is een bus/auto met luchtgekoelde motor. Volgens mij starten met vol gas, tot de motor aanslaat. En dan gauw gas los natuurlijk.
groet, Steven

Multivan 1987, 2.1 DJ, 112pk, timorbeige
Onderhoud = behoud!

Steven V
Definitief bus verslaafd

Re: Inmiddels terug van onze Maiden Voyage (met Barry)... de bevindingen (met vragen)!

Ongelezen bericht door Steven V »

gezien op facebook. Ten Boer is lekker om de hoek voor je. Persoonlijk ging ik voor het adres in Assen, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.
Schermafbeelding 2020-10-14 om 11.10.28.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groet, Steven

Multivan 1987, 2.1 DJ, 112pk, timorbeige
Onderhoud = behoud!

RoonT3
Wandelende vraagbaak

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Persoonlijk is mijn mening dat een hobbyist niet hoort te adverteren want dan trek je het de bedrijfsmatige kant op. Zeg dan gewoon dat je in bijberoep en met factuur werk aflevert. Revisie bij een Bosch service met factuur van dynamo koste mij € 80,-

Nieuwe lagers, nieuwe poulie, nieuwe koolborstels, afgedraaid anker, spanningsregelaar wat hoger afgesteld (blijkbaar beter voor levensduur dynamo en je accu' s, zeker bij kortere ritten die je dagelijks maakt) Zou allemaal weer goed moeten zijn. En dat voor 80 euro inclusief BTW! Ruildynamo kwam incl. korting toch gauw op 300 euro incl. BTW in 2008.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik

cdewijk
Heeft het instructie boekje gevonden

Ongelezen bericht door cdewijk »

zelfde probleem, startmotor er uit gehaald op de werkbank gelegd plus aangesloten aan het relais en massa gemaakt op de startmotor deed niets, toen massa op het relais toen deed hij het wel tandwiel schoot naar buiten, weer massa op de startmotor deed niets. Heb het relais losgehaald schoongemaakt weer gemonteerd toen werkte het weer prima zowel massa aan de startmotor als aan het relais. Mijn conclusie geen goede massa tussen relais en startermotor. Is nu een half jaar geleden maar doet het nog steeds.
gr.cees.
gr.cees.
caravelle GL 1986 Automaat. DJ.Motor. Loopt op lpg.

Plaats reactie