Ik weet het, niet iedereen is fan van Facebook. Maar desalniettemin heb ik een Facebookgroep gemaakt voor T3 liefhebbers. Kijken en lid worden kost niks!
Op het moment zijn er al 25 leden en ik hoop dat het er meer worden. Het is absoluut niet bedoeld als vervanging voor dit forum (hoe zou dat ook kunnen?).
Niet verkeerd. Sommigen zullen de discussie nog wel herinneren over Facebook. Nog steeds denk ik dat Facebook een serieuze aanvulling kan zijn op het forum. Een aanvulling en op geen enkele wijze een vervanging. Ik ben daar nog niet mee begonnen omdat ik niet teveel veranderingen ineens wil doen en wil voorkomen dat mensen die niets met Facebook hebben niet het gevoel krijgen dat ze iets missen of buiten vallen.
Dus inderdaad, leuk een Facebook groep, maar niet een vervanging of verlenging van het bus-forum.
Tja, wie nu al geen Facebook heeft zal dit allemaal niet zo interessant vinden. Maar dat hoeft ook niet, dit forum bevat onvergelijkelijk veel meer info dan een Facebookgroep zou hebben. En volgens mij is het op Facebook helemaal niet mogelijk om te zoeken naar oude posts. Dus je bent gebonden aan het meest recente of het meest populaire bericht.
Desondanks: we hebben nu al bijna 90 leden en dat aantal loopt nog op.
Ik wil me helemaal niet bemoeien met wat in of out is, ik ben zowieso geen meeloper. Ik heb me afgemeld in die groep op Facebook, het is een openbare groep, ik kan alles bekijken.
Ik was al lang niet meer actief maar als ik iets te melden of te vragen heb over de bus doe ik dat hier op het forum, niet op facebook
een groet van Joep
Ik las gisteren in de telegraaf, uiteraard de papieren versie , dat facebook waarschijnlijk nog een jaar populair is en dan langzaam af sterft net als zijn voorganger. Verder blijf ik erbij dat als het forum hieraan gekoppeld gaat worden, ik eis dat al mijn berichten hier verwijderd worden. Hier ben en blijf ik vastbesloten bij.
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag! groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.