1900 diesel zal er wel in zitten , wand naloop pomp slang zit knel- koel vloei tank slangetje blauwe dop zit niet aan gesloten naar overloop tank - lucht filter zit op een ander plek - stekker koel vloeistof voeler is weg bij blauwe dop
hoeft niet ernstig te zijn maar div wel even nalopen
vr--gr- frits
Laatst gewijzigd door luizenbos op 03 feb 2014 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groeten Frits
VW caravelle 1987 verkocht
Audi A4 2.4 V6
2 x Honda transalp 600 en nu ook Suzuki gsx 1100 g
Even terugkomend op de eerste bus: die is volgens mij in onderdelen meer waard dan in de huidige staat. Ik zou er niet blij van worden als dat mijn bus was... Behalve als het een T1 Samba zou zijn maar dat is deze duidelijk niet. Succes met je keuze en zoektocht!
Er zit zo te zien wat nadenroest bij de tankdop en het slangetje van de overdrukdop van het koelvaatje naar het overlooptankje is niet aangesloten.
Als je gaat kijken let hier op dat er lucht in het koelsysteem kan zitten met alle gevolgen voor de kop van dien!!
Groetjes Jan
Edit: ik zie dat frits dat laatste ook al geconstateerd had.
Het is nog steeds niet moeders mooiste maar zonder veel lassen is het nog steeds ons troetelkindje, 5 jaar na aanschaf
Je kan er een hoop plezier aan beleven en zeker als je de hulp van Frits hebt met lassen. Die luxe heb ik helaas niet
een groet van Joep
Als ik ga kijken hoe kan ik zien dat er lucht in het koelsysteem zit?
Pim, probeer iemand mee te krijgen die verstand van zaken heeft. Die alleen kan beoordelen of de bus een aankoop waard is.
De motor is belangrijk maar in het groter geheel niet het belangrijkste. Dat is en blijft de carrosserie. Die vervang je niet even.
Ik heb hem dus gekocht, het was liefde op het eerste gezicht
Moet nog wel aardig wat aan gebeuren maar dat is te overzien.
Nu die oude nog zien te verkopen.
Allemaal bedankt voor het meedenken.