grrrrr accept giro kaart gemist

Plaats hier algemene vragen/opmerkingen mbt de VW bus.
Gebruikersavatar
Roerdomp
Bus guru
Berichten: 5460
Lid geworden op: 25 jun 2011 21:49
Locatie: De Gordyk

Re: grrrrr accept giro kaart gemist

Ongelezen bericht door Roerdomp »

Ik had het omgekeerde. Ik wilde graag gewoon volledig tarief betalen, omdat ik ook 's winters met de oldtimer wil rijden. (Mijn vrouw haar auto). Dat snapten ze niet... Wie wil er nu 's winters in een oldtimer rijden? :buiken: Als je dan ook nog meerdere voertuigen hebt waar je houderschapsbelasting voor moet betalen waar dat eerst niet het geval was, wordt het helemaal onduidelijk als 1 ervan een camper is waar voorheen geen belasting voor betaald hoefde te worden. Jammer is dat Belastingdienst ervan uitgaat dat PostNL haar werk vlekkeloos doet. Het is een brengschuld, dus als je een acceptgiro mist, ben je gelijk een fiscaal crimineel in plaats van dat er gewoon een herinnering wordt gestuurd, zoals elk normaal bedrijf doet... Prima ideetje van Paul om ze een koekje van eigen deeg te geven. Desnoods laat je de camper wat langere tijd op naam van je vrouw staan. Kijk wel goed of je verzekering ook aangepast moet worden. En ik weet niet of je gelijk al het kwarttarief mag aanvragen als nieuwe eigenaar. Maar al zo het het volgende kwartaal ingaan, dan scheelt dat toch maar.
Groeten, Michel

1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI


Beter duur dan niet te krijgen
krisg
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3051
Lid geworden op: 28 feb 2010 12:51
Locatie: Begijnendijk, België

Re: grrrrr accept giro kaart gemist

Ongelezen bericht door krisg »

Paul P schreef: dus € 21214 per kwartaal
Ouch, daar heb je een paar mooie bussen voor .... :buiken:
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
Gebruikersavatar
Paul P
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 488
Lid geworden op: 31 jul 2009 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: grrrrr accept giro kaart gemist

Ongelezen bericht door Paul P »

Grapjassen! :evil: Typo aangepast. :mrgreen:

De Belastingdienst bevestigde dat de "nieuwe" eigenaar de keuze had. Ik wilde hem binnen een week weer terugschrijven om te voorkomen dat de verzekering ook omgezet moet worden. In de week dat hij op Lilly's naam staat rijden we niet en bestandscontrole zullen ze ook niet gelijk doen.

We reden toch al niet want ik dacht dat ik in de overgangsregeling viel en in dec/jan/feb niet mocht rijden. [[head]]

Paul P
Mocht ik het hierboven vergeten zijn : mijn naam is Paul

Mooi rood is niet lelijk!

Spaar het milieu, reis met de bus!
Plaats reactie