Aankoopkeuring VW T3

Plaats hier algemene vragen/opmerkingen mbt de VW bus.
Gebruikersavatar
Mijke1706
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 nov 2019 12:44

Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door Mijke1706 »

Weet iemand een goed bedrijf voor de aankoopkeuring van een VW T3 uit 1986?
In verband met een volle planning bij camper experience zoek ik een alternatief.
Ik hoor het graag :D alvast bedankt!
Groetjes, Mijke
Gebruikersavatar
Mijke1706
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 nov 2019 12:44

Re: Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door Mijke1706 »

Het gaat om de regio Amersfoort/Utrecht.
Bus Brothers zit daar. Iemand ervaring mee? Zijn er nog andere bedrijven die ik nog niet gevonden heb?
Let me know :-)
Groetjes, Mijke
henkvanheerikhuize
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 714
Lid geworden op: 06 apr 2005 13:20
Locatie: apeldoorn

Re: Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door henkvanheerikhuize »

Bus brothers !!
Nijkerkerveen. Goeie ervaringen mee. Zijn wel druk bezet

Henk
Gebruikersavatar
EeVeeWee
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 889
Lid geworden op: 26 sep 2014 11:19
Locatie: Amersfoort

Re: Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door EeVeeWee »

Mijke1706 schreef: 26 nov 2019 17:36 Het gaat om de regio Amersfoort/Utrecht.
Bus Brothers zit daar. Iemand ervaring mee? Zijn er nog andere bedrijven die ik nog niet gevonden heb?
Let me know :-)
Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met Bus Brothers en weet dat van nog iemand anders, maar dat kan het beste persoonlijk besproken worden in plaats van ze hier zwart te maken.
Adios, Eric
Weer eens wat anders!
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Klinkt leuk een aankoopkeuring, maar weet je ook waar ze op keuren? Met andere woorden ga je af op de mooie bruine ogen van de firma of heb/krijg je duidelijk op papier welke punten ze nazien? Jij hebt kennelijk niet de kennis om dit te beoordelen. Het is dan wel belangrijk dat je van te voren goed afstemt wat je verwachtingen zijn. Geef duidelijk aan dat je een goede en betrouwbare bus verwacht zonder werk/kosten voor de komende 5 jaar. (willen we allemaal wel) Als dit wel te verwachten is dan deze werkzaamheden laten benoemen. Bij vakgarages hebben ze een checklist van +100 punten en overstijgt dit de apk-keuring. Moet je ook wel weer vertrouwen in je garage hebben.

Ik heb wat zulke zaken aangaat meer vertrouwen in mijn 'kennissenkring' . Zelf loop ik er nogal eens tegenaan dat ik een roze bril op heb als ik iets geschiktst vindt. Bekenden houden mij wat dat betreft beter op aarde dan dat ik moet afgaan op een 'onbekende die keurt' .

Je kan misschien ook eens vragen of een doorgewinterde busser zijn mening kan geven over de bus. Daar zijn we goed in :-)
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Gebruikersavatar
Ewout
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1571
Lid geworden op: 12 aug 2012 20:15
Locatie: Utrecht

Re: Aankoopkeuring VW T3

Ongelezen bericht door Ewout »

RoonT3 schreef: 28 nov 2019 12:28 Je kan misschien ook eens vragen of een doorgewinterde busser zijn mening kan geven over de bus. Daar zijn we goed in :-)
:buiken:
Groet, Ewout

Oranje VW T3 1,9 WBX 1985
Blauwe Volvo 945 Estate 1998
Rode Peugeot 205 CTI 1991
Plaats reactie