Ik / wij moeten ons nog even officiëel voorstellen, dat komt spoedig uitgebreider, maar nu even kort:
Mijn vriendin en ik hebben een kleine maand geleden Barry gekocht: een prachtige kanariegele T3 Camper uit 1981, voorzien van de (tot nu toe heerlijke) 2.0 CU LBX luchtgekoelde benzinemotor (70 PK).
Barry is zowel uiterlijk (geheel roestvrij en hard) als motorisch (volledige motorrevisie twv 4500 euro bij 190.000 km, huidige km-stand 200.00)
zeer goed in orde, en klinkt ook erg gezond en levenslustig. We gaan het interieur op een paar punten wat opfrissen / verbeteren, maar verder lijkt Barry een zeer fijne aankoop geweest te zijn, en een ideale basis voor vele jaren plezier!
Nu mijn vraag.
We gaan er aanstaande vrijdag mee naar Zwitserland (Alpen), en vanuit daar naar Italië (Dolomieten). Ten minste, dat is het plan.
Aan jullie de vragen: Kan dat zomaar? Is Barry hier wel geschikt voor? is 70pk in het huidige verkeer voldoende om Barry zijn 1700+ kilo omhoog te sleuren? Wat nou als hij te warm wordt? Hoe merken we dat? Lampjes? Rook? Brand?

We willen Barry absoluut niet te veel pijn doen, en al helemaal geen domme dingen uithalen. Dus alle tips / waarschuwingen / bemoedigende woorden / wijsheid is/zijn welkom!
Met hartelijke groet, Anja en Vincent
PS. Foto's komen ook spoedig!