Niet origineel. Wel namaak van origineel systeem. Maar laatste tijd gewoon slecht verkrijgbaar. Ook wordt er namaak van goede namaak aangeboden met foto's van de goede namaak waar je dan achter komt als je zo'n te goed voor waar te zijn aanbieding thuis krijgt.
Kan je nog maatwerk laten maken. boxershop (materiaal navragen) heeft zoiets voor 1800,-
RVS uitlaat WBX
- RoonT3
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2741
- Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
- Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Re: RVS uitlaat WBX
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
- servicebus
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2495
- Lid geworden op: 24 mar 2012 23:08
- Locatie: Friesland
Re: RVS uitlaat WBX
Dat is een riante prijs, krijg ik niet verkocht ben ik bang voorRoonT3 schreef: ↑22 dec 2020 20:17 Niet origineel. Wel namaak van origineel systeem. Maar laatste tijd gewoon slecht verkrijgbaar. Ook wordt er namaak van goede namaak aangeboden met foto's van de goede namaak waar je dan achter komt als je zo'n te goed voor waar te zijn aanbieding thuis krijgt.
Kan je nog maatwerk laten maken. boxershop (materiaal navragen) heeft zoiets voor 1800,-
- anco
- Heeft het instructie boekje gevonden
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 19 mar 2005 20:37
- Locatie: Wolphaartsdijk
Re: RVS uitlaat WBX
Beste lezers,
Ik heb zoals gezegd ook een RVS pot en eindstuk, aangeschaft bij Paruzzi om een keertje te plaatsen.
De RVS pot ziet er bij mijn DG toch wat anders uit; met het RVS eindstuk erbij waren de kosten rond de 500 euro.
De pijpjes naar de cilinders zijn er dan niet bijgeleverd, die heb ik ook nog nooit in RVS gezien.
Mijn ervaringen met de ijzeren versies zijn helemaal niet zo slecht.
Sinds 2000, de T3 is van 1982 heb ik de pot met eindstuk vernieuwd in 2002 (VAG) en in 2011 (Ernst).
Wat me opvalt is het verschillende gewicht van de potten:
VAG: 10 kg, Walker 7,1 kg, Ernst 9,3 kg. en RVS JOPEX, begrijpelijk anders, 7,1 kg.
De pijp met potkachel naar cilinder 1 in 2011 (Ernst).
Naar cilinder 2, niet.
Naar cilinder 3 in 2002 (Ernst)
Naar cilinder 4, niet.
Met vriendelijke groet,
Anco
Ik heb zoals gezegd ook een RVS pot en eindstuk, aangeschaft bij Paruzzi om een keertje te plaatsen.
De RVS pot ziet er bij mijn DG toch wat anders uit; met het RVS eindstuk erbij waren de kosten rond de 500 euro.
De pijpjes naar de cilinders zijn er dan niet bijgeleverd, die heb ik ook nog nooit in RVS gezien.
Mijn ervaringen met de ijzeren versies zijn helemaal niet zo slecht.
Sinds 2000, de T3 is van 1982 heb ik de pot met eindstuk vernieuwd in 2002 (VAG) en in 2011 (Ernst).
Wat me opvalt is het verschillende gewicht van de potten:
VAG: 10 kg, Walker 7,1 kg, Ernst 9,3 kg. en RVS JOPEX, begrijpelijk anders, 7,1 kg.
De pijp met potkachel naar cilinder 1 in 2011 (Ernst).
Naar cilinder 2, niet.
Naar cilinder 3 in 2002 (Ernst)
Naar cilinder 4, niet.
Met vriendelijke groet,
Anco
Onze T3 (WBX DG 78 pk) is van november 1982. In 1984 is er een Westfaliapakket ingebouwd door de dealer. Wij zijn sinds 2000 tweede eigenaar. Ik heb er aardigheid in de bus met originele onderdelen te verfraaien. Via Rosmalen is al heel wat gelukt.
- luizenbos
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3739
- Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
- Locatie: noordholland
Re: RVS uitlaat WBX
Ik zelf heb nooit de voordelen gezien van rvs duur en mooi net zo als op de motorfietsen maar als in de loop van tijd de binnenkant aan demping materiaal is weg geblazen .
is die net zo lawaaierig en hol als alle andere een duur omhulsel dus dan maar ijzer ---kan ik lassen en weer vullen
is die net zo lawaaierig en hol als alle andere een duur omhulsel dus dan maar ijzer ---kan ik lassen en weer vullen
groetjes Frits
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
Re: RVS uitlaat WBX
Het onderwerp is al even niet actief, is het nog gelukt uiteindelijk om rvs uitlaat te vinden en plaatsen? Ik heb zojuist deze besteld, niet origineel, hopelijk wel passend: https://vwspeedshop.com/product.php?pro ... 513&page=1
erg benieuwd of t wat is, monteur van VW Buysbrothers was er positief over, zou als t goed is wel wat langer mee moeten gaan
erg benieuwd of t wat is, monteur van VW Buysbrothers was er positief over, zou als t goed is wel wat langer mee moeten gaan
Huh, hier lag toch net een schroefje ? Stay humble, stack sats!
- RoonT3
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2741
- Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
- Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Re: RVS uitlaat WBX
Ik heb deze gehad maar al met al niet wat je verwacht.... Maakt veel lawaai, erg pulserend geluid en wordt je op gegeven moment wel beu. Ik had nog de gewone stalen flenzen (nu rvs zeggen ze). Probleem was voornamelijk de montage en bevestigingen. De de beugel van de demper was snel kapot en de bochten scheurden op de lasnaden. Hangt toch wel gewicht aan je uitlaat met de demper terwijl die niet afgehangen zit aan je motordrager als een originele.
viewtopic.php?p=157489#p157489
viewtopic.php?p=157489#p157489
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik