(Daar is ook te zien dat de teller die plek altijd al had, zeer prettig, oude was alleen een met zwarte plaat. Was wel iets mooier maar goed, een goed werkende teller is ook wat waard )
Wel bizar dat de oude toerenteller het onbelast wel goed deed en belast niet. Zou er dan toch iets van een spanningsverschil zijn onbelast vs belast?
Groeten Michiel
T3 '82 origineel 1.6d (bus d) naar 1.8 16v pl met kat EFIgnition van Bs-autotune (kampeerauto)
Fiat 128 SL '74 (bij autootje voor de hobby)
Renault Clio 1.8 16v '95 - (circuitmonstertje)
Volvo 850 T-5R '95 LPG (daily)
Honda VT500FT Ascot
Aantal gaten voor schroeven die het hefdak aan de daktent bevestigen zijn te groot (bij verwijderen zaten ze al los en ook met bevestigen heb ik dezelfde gaten weer moeten gebruiken.
De schroeven schroef je in een kunstof deel van het hefdak.
Nu is mijn plan om de aanwezige gaten weer te vullen met een geschikte lijm (dit wil ik doen door middel van een injectienaald met metalen punt te vullen met de geschikte lijm en die in de gaten te injecteren zodat deze weer gevuld zijn. Zodra het droog is zullen de schroeven dan hopelijk weer vastgezet kunnen worden.
Iemand suggesties wat ik hier het beste voor kan gebruiken? (Tot nu toe kwam ik niet verder dan de standaard tube bison kit lijm die geschikt is voor kunststof)
Het moet lijm zijn die sterk opdroogt maar ook flexibel structuur moet houden in plaats van glashard worden
Hoi! Heb je hier nog een oplossing voor gevonden? Ik ben ook bezig mijn tentdoek te vervangen. Heb ook een paar losse schroeven waarbij ik de gaten wil opvullen. En helaas ook nog een stuk of 6 afgebroken schroeven, daar moet ik ook nog een oplossing voor zoeken.. suggesties zijn welkom.
Groeten, Aart
T3 Joker 1984; 1.6D -> 1.6TD -> 2.0 GTI ADY
Zeker, ik heb uiteindelijk het plan zoals omschreven uitgevoerd met een vloeibare kunststof lijm die ik met een injectie naald (AliExpress) heb aangebracht om kliederboel te voorkomen.
Goed laten drogen (weekje ofzo) en pas toen schroeven gezet (met iets minder kracht dan originele maar ging erg goed)
Ik had nagenoeg geen afgebroken schroeven. Ik zou kiezen voor die niet meer te gebruiken en eventueel nieuw gaten ervoor te maken