Ha Theo,Theo Postma schreef:Dat zou heel goed kunnen, maar dan nog blijft het vreemd dat je achter dan andere veren gebruikt.
Verlaagde veren kom je niet bij bosjes tegen, maar achter is natuurlijk wel het gemakkelijkst te vervangen.
Met de LLE verlaagde veren voor en achter is de Rooie van ons stukken stabieler geworden.
Om het comfort te behouden zou je zeker niet verder moeten gaan met het verlagen.
Er blijf anders onvoldoende veerweg over, om het zachte veer comfort van een T3 te behouden.
Theo
Ik ben het wel helemaal met je eens. Deze vakantie zal meteen test zijn hoe de vering nu is in verhouding tot oud.. Het doel was om de bus horizontaal te krijgen waarbij een beetje lager meer de voorkeur had dan een beetje hoger (ik vind dat nou eenmaal mooier) wel met de kanttekening dat het geen buikschuiver moet worden.
Het stabieler zijn en "scherpere" sturen heb ik zelfs al die paar kilometer maandag kunnen ervaren. Hoe het op de langere stukken is zal komende vakantie (half augustus) wel komen..