oké geen update maar meer een melding de kogel is door de kerk de bus gaat weg we zijn thuis overeen
er komt nu een T 5 t.z.t. maar eerst moet de bus weg ben er wel een beetje klaar DUS bus gaat in de verkoop of zelf ik denk ook aan slopen
als iemand het projeckt over wilt nemen prima in grote lijnen zijn het alleen de draadjes en nog div om mooi te maken .
zal tzt even beraden hoe en wat
Laatst gewijzigd door luizenbos op 25 mei 2018 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groeten Frits
VW caravelle 1987 verkocht
Audi A4 2.4 V6
2 x Honda transalp 600 en nu ook Suzuki gsx 1100 g
Jammer Frits!
Was wel een van mijn favoriete topics, en bovendien een bron van inspiratie voor vele mede busliefhebbers!
Hoop dat deze beslissing jullie alle goeds brengt.
Succes!
Groetjes,
John en Miriam
VW T3 Camper 1979 2.0CU 70 pk
Kawasaki ZZR1100 150 pk
Audi Tt 2003 225 pk
Frits
De enige die je bus kan afmaken ben jij wel. Het is dan ook een enorme job deze ombouw alleen te doen. Een tijd laten rusten en zelf rusten en dan met nieuwe moed verder als het kan.
theo
Theo
Volkswagen T3 bus 1982 1600 Diesel 4-bak | VW 1200 Jeans Kever 1973
Ik begrijp het wel geloof ik, vergeet niet dat deze bus al ruim 2 jaar stil staat door dit project. Dat wordt een enorm ding op het laatst... Ik hoop dat je 100% achter je besluit staat, en lekker verder kan knutselen aan andere dingen. De prijs die je noemt is in de huidige T3 prijzentrend een koopje dus ik ga er van uit dat er een andere klussert dit project van je gaat overnemen. Het meeste werk is gedaan. Bedankt voor al je fotos en berichten in dit topic, ik heb er bijna 9 jaar met plezier in gelezen.
Hi Frits, ik hoop oprecht dat je hier ook je T5 avonturen blijft posten. Ik vind je een van de handigste mensen die ik heb gevolgd en heb altijd met veel bewonderingen je projecten gevolgd. Dank voor het delen van je creaties !
Ik sluit mij volledig aan bij Ewout! We kunnen zoveel van je leren, en hebben dat ook gedaan in het verleden. Tja een T5, laat ik daar maar geen woorden over vuil maken .
Groeten,
Erik
Volkswagen T3 uit 1981 met een luchtgekoelde 2.0l (CU) motor
Volg hier de restauratie: viewtopic.php?f=24&t=27249