Ik heb die ook voor mijn werk gereden.luizenbos schreef: ↑30 jun 2018 22:04
zo heb deze gereden vrijdag dochters heeft de studie voldaan en komt weer thuis wonen dus die moest opgehaald worden uit Middelburg met de spullen .
Mocht daar 470 km in mogen sturen absoluut niet verkeerd kan ik zeggen 114 pk 6 bak rijd verdomt lekker kwam aan gemiddelde van 1.15,4 en dat bij constant 110 km tja is geen VW ik
had ik nog geprobeerd maar bij alle bekende verhuur bedrijven verhuren geen transporter ! wel van alles anders maar niet een t5
Tuurlijk rijd heerlijk.
Maar, nadeel van dit model bus, het is behalve de laad ruimte geen bus meer. Ze streven naar personenauto gevoel , je zit laag.
Als ik thuus kwam van werk srapte ik weer in de t5 en dat is gewoon nog steeds een bus, hoog en droog veel meer overzicht .
Bestel gewoon een proefrit in een t5 die je wilt , echt daar kan de nieuwste vito niet tegen op ,het is het net niet ....nooit geweest ook.
T5 uit 2004 (wat ik heb)t/o een vito van dat jaar ga maar foto's zoeken, dan heb je toch kwaliteits verschil hoor. Die van mij roest niet ,ondanks dat er ook wat lak mist en er blank metaal is . Geen roest .
Succes