Mijn 16" Syncro | motor terug naar het revisie bedrijf
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Met de 2E? GTI zoals Tijn heeft?
In principe hoeft het niet met de Subaru motor want die hebben ongeveer hetzelfde toerenbereik.
In principe hoeft het niet met de Subaru motor want die hebben ongeveer hetzelfde toerenbereik.
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
- T3 2.0TD
- Heeft het instructie boekje gevonden
- Berichten: 281
- Lid geworden op: 30 nov 2013 21:15
- Locatie: Zweden
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ik heb nog wel een DJ blok liggen voor je hoor Floris.
Je kunt ook een Audi 5E inbouwen http://www.vw-winkler.de/AUDI-5-Zylinde ... -133-136PS
Je kunt ook een Audi 5E inbouwen http://www.vw-winkler.de/AUDI-5-Zylinde ... -133-136PS
Groet, Rob
T3 Caravelle GL 89 met 5cil. 2.0TD
T3 Magnum DoKa VERKOCHT!
T3 Syncro enkele kabine (hoe zelden is die?)
T3 Caravelle GL 89 met 5cil. 2.0TD
T3 Magnum DoKa VERKOCHT!
T3 Syncro enkele kabine (hoe zelden is die?)
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
In principe: Een Subaru!!!!! In feite: een simpel VW-blok is eenvoudig, goedkoper... Waarom trek je eerst zelf je motor niet uit elkaar om te kijken wat er allemaal precies mankeert?
Groeten, Michel
1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI
Beter duur dan niet te krijgen
1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI
Beter duur dan niet te krijgen
- Jeltuh
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
- Berichten: 500
- Lid geworden op: 29 mei 2013 20:51
- Locatie: Franeker
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Precies, daarna kan ik een advies geven wat de (€)schade is.
Groeten,
Jelte
Dehler Profi 2.1WBX '88
Jelte
Dehler Profi 2.1WBX '88
-
- Heeft het instructie boekje gevonden
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 24 sep 2012 12:45
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
De 2L 8V benzine blokken van VW zijn erg fijn, misschien is een nog iets modernere versie nog leuker. Weet niet of de t3 bak er dan nog makkelijk op past of dat het bout patroon is aangepast oid. Ik zou me niet veel zorgen maken over de koeling met een sterkere motor. Het koeling circuit van de bus is behoorlijk groter dan nodig en volgens mij is een jongere motor ook nog efficienter en zal minder moeite hebben om krachten te produceren.
Ik kan je tzt wel helpen met een kabelboom, voor stuk minder geld dan 400. Moet ik wel de schema van de donor kunnen bemachtigen.
jochem.
Ik kan je tzt wel helpen met een kabelboom, voor stuk minder geld dan 400. Moet ik wel de schema van de donor kunnen bemachtigen.
jochem.
- T3 2.0TD
- Heeft het instructie boekje gevonden
- Berichten: 281
- Lid geworden op: 30 nov 2013 21:15
- Locatie: Zweden
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Het is mij ook al eens overkomen, de motor liep kort zonder olie. Het zijn dan alleen de lagerschalen die vervangen moeten worden, kost niet veel. En je hebt daarna de tijd om een subaru blok voor te bereiden (of te sparen voor het project)
Groet, Rob
T3 Caravelle GL 89 met 5cil. 2.0TD
T3 Magnum DoKa VERKOCHT!
T3 Syncro enkele kabine (hoe zelden is die?)
T3 Caravelle GL 89 met 5cil. 2.0TD
T3 Magnum DoKa VERKOCHT!
T3 Syncro enkele kabine (hoe zelden is die?)
- reindert
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 12 jul 2010 15:38
- Locatie: westland
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Kabelboom is zelf aan te passen: ja, maar geen enkele kabelboom heeft dezelfde pins en kleuren! Houd hier dus rekening mee. Sommige draadjes veranderen dan ook nog eens in de boom van kleur.
Kabelboom aanpassen kan bij jan seegers voor 250 euro. Echter hebben wij daarna alles nog op maat gemaakt en bepaalde dingen uitgehaald
Bellhouse was volgens mij rond de 900 euro
Uitlaat rvs (met veel herrie) ook zoiets
Nieuwe drukgroep weet ik even niet
Nieuwe riem origineel subaru 79 euro
Nieuwe koppeling weet ik even niet
Motor steun rjes 195 (kan je het eigenlijk echt niet zelf voor maken trouwens)
Nieuwe korte riem (geen airco en cruise) 9
Maar denk ook aan een slangen pakket van 95 euro
Aangepaste koelwater brug van 65
Filters, olie, koelvloeistof etc
Niet elke motorsteun past met elke aangepaste carter pan (die je overigens NIET van Jan mag kopen als hij ze nog heeft). Daarnaast zijn de steunen van de Syncro uiteraard anders dan die van een 2wd.
Dan nog een motor. Zelf zou ik niet voor de 2.5 gaan. Deze heeft kleinere krukaslagers dan de 2.2 en de 2.0. De 2.2 is door middel van andere nokassen aan te passen naar meer offroad/zware bus gebruik. Mocht je wel voor de 2.5 gaan, ga dan voor een met enkele nokassen.
De motor zelf koop je voor 500 – 750 euro soms incl auto. Dat laatste geniet de voorkeur, want dan kan je er nog even in rijden. Het nadeel is dat alle 2.2’s inmiddels wel zo’n beetje op zijn in NL (Geen idee waarom… )
De ECU komt in de bus zelf, vanaf de achterkant gezien links tegen de motor ruimte aan of onder de bank.
De versnellingsbak hoef je met normaal gebruik niet aan te passen (tenzij je voor de H6 Subbie gaat natuurlijk)
Als je alles gaat vervangen, vervang dan ook de koelwaterbuizen voor rvs, kost ook weer 200 euro, maar dan ben je wel zeker dat je vanaf je radiateur alles nieuw hebt.
Het afdek kapje voor je vliegwiel (subbie onderdeel) moet je wel bij de motor krijgen. Deze moet je echter daarna wel even zo maken dat hij niet in de rijrichting zijn sleuf heeft. Dat kost je weer lagers (heb ik inmiddels na 3 blokken door).
De kabelboom kan je ook weggooien en met een zelf programmeerbare ECU bedienen. Dit is eigenlijk misschien wel de beste oplossing. Vragen daarover kunnen richting japio of drenthe dakar.
Succes he
Kabelboom aanpassen kan bij jan seegers voor 250 euro. Echter hebben wij daarna alles nog op maat gemaakt en bepaalde dingen uitgehaald
Bellhouse was volgens mij rond de 900 euro
Uitlaat rvs (met veel herrie) ook zoiets
Nieuwe drukgroep weet ik even niet
Nieuwe riem origineel subaru 79 euro
Nieuwe koppeling weet ik even niet
Motor steun rjes 195 (kan je het eigenlijk echt niet zelf voor maken trouwens)
Nieuwe korte riem (geen airco en cruise) 9
Maar denk ook aan een slangen pakket van 95 euro
Aangepaste koelwater brug van 65
Filters, olie, koelvloeistof etc
Niet elke motorsteun past met elke aangepaste carter pan (die je overigens NIET van Jan mag kopen als hij ze nog heeft). Daarnaast zijn de steunen van de Syncro uiteraard anders dan die van een 2wd.
Dan nog een motor. Zelf zou ik niet voor de 2.5 gaan. Deze heeft kleinere krukaslagers dan de 2.2 en de 2.0. De 2.2 is door middel van andere nokassen aan te passen naar meer offroad/zware bus gebruik. Mocht je wel voor de 2.5 gaan, ga dan voor een met enkele nokassen.
De motor zelf koop je voor 500 – 750 euro soms incl auto. Dat laatste geniet de voorkeur, want dan kan je er nog even in rijden. Het nadeel is dat alle 2.2’s inmiddels wel zo’n beetje op zijn in NL (Geen idee waarom… )
De ECU komt in de bus zelf, vanaf de achterkant gezien links tegen de motor ruimte aan of onder de bank.
De versnellingsbak hoef je met normaal gebruik niet aan te passen (tenzij je voor de H6 Subbie gaat natuurlijk)
Als je alles gaat vervangen, vervang dan ook de koelwaterbuizen voor rvs, kost ook weer 200 euro, maar dan ben je wel zeker dat je vanaf je radiateur alles nieuw hebt.
Het afdek kapje voor je vliegwiel (subbie onderdeel) moet je wel bij de motor krijgen. Deze moet je echter daarna wel even zo maken dat hij niet in de rijrichting zijn sleuf heeft. Dat kost je weer lagers (heb ik inmiddels na 3 blokken door).
De kabelboom kan je ook weggooien en met een zelf programmeerbare ECU bedienen. Dit is eigenlijk misschien wel de beste oplossing. Vragen daarover kunnen richting japio of drenthe dakar.
Succes he
groeten,
Reinier
T3 Syncro 1985 laagdak camper, Subaru EJ22 motor, voor- en achter sper, ontkoppelaar en nog lang niet uitgeknutseld!
Reinier
T3 Syncro 1985 laagdak camper, Subaru EJ22 motor, voor- en achter sper, ontkoppelaar en nog lang niet uitgeknutseld!
- captain slow
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2807
- Lid geworden op: 23 jun 2012 14:40
- Locatie: Brummen
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
De optie die je nog niet genoemd hebt is een TDI blokje inbouwen, is relatief goedkoper m.i. dan de hiervoor genoemde opties. Dan heb je wel een aanpassing aan de bak nodig. Meer info
Succes met je keuze, Jan
Succes met je keuze, Jan
Groeten Jan.
T3 1981 Westfalia-ombouw 1.9TD You can't beat the smell of an old diesel on a cold morning
Pino
Blog van Trudy, ook met verhalen over Pino. http://seealadybird.blogspot.nl
Facebook: http://facebook.com/janpascha1
T3 1981 Westfalia-ombouw 1.9TD You can't beat the smell of an old diesel on a cold morning
Pino
Blog van Trudy, ook met verhalen over Pino. http://seealadybird.blogspot.nl
Facebook: http://facebook.com/janpascha1
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ha Jan, fijn dat je die optie ook aanbiedt. Alleen is het wegenbelasting idee voor mij een reden om het niet te doen. Daarnaast houd ik wel van het boxer idee.
En Bob, ik weet dat je een liefde hebt voor de audi motoren. Toch doe ik het liever niet vanwege de aanpassingen die je dan moet doen (bijvoorbeeld: http://volksweb.relitech.com/helmut/DECKLID.HTM) Daarnaast een boxer motor heeft toch wel iets.
Weer een gebruikte DJ motor van iemand... bijvoorbeeld van jou Bob, ik had in de wens om zo snel als mogelijk weer te rijden een DJ blok gekocht met het idee dan hang ik die er tijdelijk in. Toen ik de uitlaatspruitstukken los wilde halen omdat die van mijn (niet helemaal) 'vast'gelopen blok beter was braken de bouten af. Zucht. Dus een blok gekocht wat ook niet helemaal lekker is. Misschien is de binnenkant goed, maar ik wil niet zoveel kloten en een blok er in hangen met het risico dat ik hem na een maand, 3 maanden, jaar er weer uit moet halen. Sleutelen is niet mijn hobby.
Michiel... Een moderner VW blok? Moderner dan de DJ bedoel je? Want een Subaru motor die ik op het oog heb (ik rijd nu in de Legacy waar hij in zit) is uit 2.000. Vind ik al redelijk modern
Die DJ motor... uit elkaar halen. Ik kan het proberen. Ga ik dan ook doen dus. En dan weer verder besluiten.
En Bob, ik weet dat je een liefde hebt voor de audi motoren. Toch doe ik het liever niet vanwege de aanpassingen die je dan moet doen (bijvoorbeeld: http://volksweb.relitech.com/helmut/DECKLID.HTM) Daarnaast een boxer motor heeft toch wel iets.
Weer een gebruikte DJ motor van iemand... bijvoorbeeld van jou Bob, ik had in de wens om zo snel als mogelijk weer te rijden een DJ blok gekocht met het idee dan hang ik die er tijdelijk in. Toen ik de uitlaatspruitstukken los wilde halen omdat die van mijn (niet helemaal) 'vast'gelopen blok beter was braken de bouten af. Zucht. Dus een blok gekocht wat ook niet helemaal lekker is. Misschien is de binnenkant goed, maar ik wil niet zoveel kloten en een blok er in hangen met het risico dat ik hem na een maand, 3 maanden, jaar er weer uit moet halen. Sleutelen is niet mijn hobby.
Michiel... Een moderner VW blok? Moderner dan de DJ bedoel je? Want een Subaru motor die ik op het oog heb (ik rijd nu in de Legacy waar hij in zit) is uit 2.000. Vind ik al redelijk modern
Die DJ motor... uit elkaar halen. Ik kan het proberen. Ga ik dan ook doen dus. En dan weer verder besluiten.
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ja, ik bedoel een moderner lijnblok. Eenvoudig en relatief goedkoop in te bouwen omdat de diesels min of meer gelijkgebouwd zijn en je zo goed als de hele opbouw kan hergebruiken. Op het amerikaanse forum lees je dat een hoop mensen een 1.8T uit een Jetta inbouwen, maar die hebben we hier niet of nauwelijks.
Maar, geen boxerroffel inderdaad. Dat vind ik ook een groot nadeel, maar sommige mensen vinden dat niet erg
Groeten,
Michiel
Maar, geen boxerroffel inderdaad. Dat vind ik ook een groot nadeel, maar sommige mensen vinden dat niet erg
Groeten,
Michiel
'89 T3 California hoogdak mTDI, "Kobus"
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ik vind het wel wat hebben De boxerroffel.
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ik reed laatst met Pietje, mijn luchtgekoelde, en dat klinkt toch veel leuker dan Kobus, mijn diesel... dus ik begrijp het goed.
Als ik nog een hobby T3 erbij zou kopen zou het denk ik weer een boxer zijn. Daar ga ik dan geen lange ritten mee maken naar verre landen in ieder geval...
Groeten,
Michiel
Als ik nog een hobby T3 erbij zou kopen zou het denk ik weer een boxer zijn. Daar ga ik dan geen lange ritten mee maken naar verre landen in ieder geval...
Groeten,
Michiel
'89 T3 California hoogdak mTDI, "Kobus"
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line
Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Die Jan Seegers heb ik na jouw draadje niet heel veel vertrouwen in. Als ik ooit een buggy ga maken met een subaru motor dan zal ik bij hem aankloppen, maar met mijn T3 probeer ik wat meer informatie op andere plekken te verzamelen.reindert schreef:Kabelboom is zelf aan te passen: ja, maar geen enkele kabelboom heeft dezelfde pins en kleuren! Houd hier dus rekening mee. Sommige draadjes veranderen dan ook nog eens in de boom van kleur.
Kabelboom aanpassen kan bij jan seegers voor 250 euro. Echter hebben wij daarna alles nog op maat gemaakt en bepaalde dingen uitgehaald
Volgens Rjes:Bellhouse was volgens mij rond de 900 euro
Subaru to VW Bellhousing Kits:
Naturally Aspirated Clutch Bellhousing Kit £ 470.00
http://www.rjes.com/html/prices___ordering.html
Ah handig lijstje.Uitlaat rvs (met veel herrie) ook zoiets
Nieuwe drukgroep weet ik even niet
Nieuwe riem origineel subaru 79 euro
Nieuwe koppeling weet ik even niet
Motor steun rjes 195 (kan je het eigenlijk echt niet zelf voor maken trouwens)
Nieuwe korte riem (geen airco en cruise) 9
Maar denk ook aan een slangen pakket van 95 euro
Aangepaste koelwater brug van 65
Filters, olie, koelvloeistof etc
Ow ja, dat is waar ook. Het hoogte verschil. De motor moet in een Syncro iets lager zitten. Toch? Kom je uit met je tank?Niet elke motorsteun past met elke aangepaste carter pan (die je overigens NIET van Jan mag kopen als hij ze nog heeft). Daarnaast zijn de steunen van de Syncro uiteraard anders dan die van een 2wd.
Ik rijd momenteel al een paar duizend kilometer in een Subaru Legacy.Dan nog een motor. Zelf zou ik niet voor de 2.5 gaan. Deze heeft kleinere krukaslagers dan de 2.2 en de 2.0. De 2.2 is door middel van andere nokassen aan te passen naar meer offroad/zware bus gebruik. Mocht je wel voor de 2.5 gaan, ga dan voor een met enkele nokassen.
De motor zelf koop je voor 500 – 750 euro soms incl auto. Dat laatste geniet de voorkeur, want dan kan je er nog even in rijden. Het nadeel is dat alle 2.2’s inmiddels wel zo’n beetje op zijn in NL (Geen idee waarom… )
Dat is wel een 2.5L uit 2000 met cruise-control.
Inderdaad. Als ik een TDI of andere motor met ECU zou hebben zou ik hem ook onder de bank plaatsen. Toch minder risico van nat worden en/of problemen krijgen.De ECU komt in de bus zelf, vanaf de achterkant gezien links tegen de motor ruimte aan of onder de bank.
De H6.. Nee Laten we niet overdrijven. Zo handig ben ik nou ook weer niet.De versnellingsbak hoef je met normaal gebruik niet aan te passen (tenzij je voor de H6 Subbie gaat natuurlijk)
Als je alles gaat vervangen, vervang dan ook de koelwaterbuizen voor rvs, kost ook weer 200 euro, maar dan ben je wel zeker dat je vanaf je radiateur alles nieuw hebt.
Mijn koelbuizen zijn van kunststof (vanuit de fabriek al? Bouwjaar 1988) dus dat probleem heb ik niet. Overigens zou ik niet zomaar RVS overwegen na al die discussies over potentialen en of dat juist weer corrosie veroorzaakt in het blok. Ik geloof dat je dit kan voorkomen met het gebruik van de juiste koelvloeistof.
Dus je bent er uit wat er steeds fout ging? Dat moet fijn zijn!Het afdek kapje voor je vliegwiel (subbie onderdeel) moet je wel bij de motor krijgen. Deze moet je echter daarna wel even zo maken dat hij niet in de rijrichting zijn sleuf heeft. Dat kost je weer lagers (heb ik inmiddels na 3 blokken door).
Hm... Kost ook een hoop geld... Ik weet het nog niet.De kabelboom kan je ook weggooien en met een zelf programmeerbare ECU bedienen. Dit is eigenlijk misschien wel de beste oplossing. Vragen daarover kunnen richting japio of drenthe dakar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
- Spotmatic
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
- Berichten: 1262
- Lid geworden op: 13 jul 2012 08:17
- Locatie: Dalfsen
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Ik ben een beetje een "purist". In een Volkswagen hoort een Volkswagenblok en anders niet!
Maar natuurlijk snap ik heel goed dat iemand een Subaru wil inbouwen. Geen enkele ombouw is gratis maar ik kies toch voor de relatieve zekerheid (en goede verkrijgbaarheid) van het 2E blokje.
Maar natuurlijk snap ik heel goed dat iemand een Subaru wil inbouwen. Geen enkele ombouw is gratis maar ik kies toch voor de relatieve zekerheid (en goede verkrijgbaarheid) van het 2E blokje.
- reindert
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 12 jul 2010 15:38
- Locatie: westland
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Kabelboom van jan was niets mis mee.
Syncro blok hangt lager inderdaad (door de cardanas)
We zijn er uit dat het door te weinig olie kwam (niet kunnen aanzuigen), dus de carterpan. Daarnaast had ik veel zand en ellende bij de koppeling. Dit kwam door het afdekkapje waar de gleuf van de verkeerde kant op zit.
Die andere ecu met eigen kabelboom is ongeveer even duur dacht ik. Ik hoorde dit helaas ook pas achteraf...
Syncro blok hangt lager inderdaad (door de cardanas)
We zijn er uit dat het door te weinig olie kwam (niet kunnen aanzuigen), dus de carterpan. Daarnaast had ik veel zand en ellende bij de koppeling. Dit kwam door het afdekkapje waar de gleuf van de verkeerde kant op zit.
Die andere ecu met eigen kabelboom is ongeveer even duur dacht ik. Ik hoorde dit helaas ook pas achteraf...
groeten,
Reinier
T3 Syncro 1985 laagdak camper, Subaru EJ22 motor, voor- en achter sper, ontkoppelaar en nog lang niet uitgeknutseld!
Reinier
T3 Syncro 1985 laagdak camper, Subaru EJ22 motor, voor- en achter sper, ontkoppelaar en nog lang niet uitgeknutseld!
- BeakerFlo
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2251
- Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
- Locatie: Langedijk
- Contacteer:
Re: Mijn witte Syncro, momenteel: Motor: 2.5L Subaru? en bak
Hm... Een purist zou ook kunnen zeggen: Er moet een boxer in de T3.Spotmatic schreef:Ik ben een beetje een "purist". In een Volkswagen hoort een Volkswagenblok en anders niet!
groet
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Floris
Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl