Na veel plezierige kilometers (100.000) heb ik de overstap gemaakt naar wederom een T4 (de 5e inmiddels). Na lang zoeken naar een geschikte basis om een kampeerbus te maken heb ik een Caravelle gevonden met lange wielbasis. Daar dat deze verlenging zorgt dat de binnenafmetingen nagenoeg net zo groot zijn als van de T3 ben ik daar naar op zoek gegaan.
Het vermogen van de T3 ga ik ook missen want ik had in de T3 een TDI motor liggen met 110pk... dus tja... daar gaan we ook flink op achteruit
![[[head]]](./images/smilies/banghead.gif)
Net voordat we naar BUSFEST gingen de bus opgehaald en de T3 weggebracht.
Niet iedereen houdt van de kermis die er allemaal op en aan zit maar ja dat krijg je erbij

Dus eerst maar eens een ritje Engeland voordat we de slijptol erin zetten

Gelukkig had ik mijn bustent bij want je komt er meteen achter dat de T3 kampeerauto toch wel een stuk handiger is dan een gewone personenbus.
Op BUSFEST flink de ogen open gehad om een geschikte oplossing te zoeken voor een slaaphefdak op een verlengde T4. Je komt er dus ook achter dat dit een vermogen gaat kosten en dat de bedafmetingen langena niet de afmetingen gaan halen van de T3
![[[head]]](./images/smilies/banghead.gif)
Eerst een gat zagen

Gezien de geringe tijd die ik telkens heb voor het karwei ligt het soms even stil.
Wordt vervolgd....