Om te beginnen de schakelstang gereviseerd en in een kleurtje gestoken. Daarna de stabilisatorstang daar er een steun afgebroken was. De bus stuurde hierdoor zeer zwaar. Ik rook altijd een benzinegeur als ik langs de bus liep:
- kapotte retourleiding t.h.v. de terugslagklep,
- retourleiding aan de benzinetank niet goed vast
- Y van de benzine ontluchting afgebroken.
revisieset opgezet en kapotte jet uitgeboord: hoera! Ik ging een week naar de Moezel. Op de eerste dag, na een 3-tal uur rijden zag ik tijdens een tussenstop wel erg veel zwarte plekken op de kofferklep: olie. De olie kwam van tussen de v-bak en de motor. In de buurt een overnachting gezocht en de dag erna terug naar huis. I.p.v. De Moezel werd het de werkplaats die binnenin ondertussen zo goed als gereed was. Bleek niet alleen de keerring defect maar ook alle opvulringen gebroken te zijn. Deze winter pak ik de roest aan. Tijdens een regenvlaag de voorruit uitgehaald met de wasknijper methode: De roest valt mee. Edit: foto's in de goede volgorde gezet