Waar ben jij vandaag mee bezig? (... omdat je een bus hebt) Laat het zíen!

Deel je werk met het forum,
Gebruikersavatar
RVB
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2308
Lid geworden op: 02 jan 2010 17:38
Locatie: den haag

Re: Waar ben jij vandaag mee bezig? (... omdat je een bus hebt) Laat het zíen!

Ongelezen bericht door RVB »

Oefendeur.. tja... straks lukt het goed en dan moet je hem weer naar de sloop brengen. :( .. :)

Ik hoor ook van mensen dat het een durf is. Voor mij is het anders. Eerst wilde ik rollen ipv spuiten. Ik kon niet spuiten nl. Ruimte is ook niet ideaal. Maar rollen vergt heel veel nabeweking. Terwijl niet perfect spuiten minder nabwerking vraagt. Bovendien gaat het veel sneller en je leert er ook nog van spuiten.

Ik denk dat het een beetje werkt als met lassen. Steeds leer je weer wat bij. In het begin las je en kan je nog niet lassen. Later las je en kan je wel lassen.

Er kan niet heel veel mis gaan.... lak kan er altijd weer af... en ter overbrugging kan je altijd wel een beschermende laag behouden tot het moment dat je het weer mooi maakt.

Vandaag ervaren welke consessie je doet als je om druipers tegen te gaan de portieren horizontaal legt. De stofconsessie...

Gr. Rolf
20211105_121633.jpg
20211105_121617.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
blauw
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 718
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:00
Locatie: Utrecht

Re: Waar ben jij vandaag mee bezig? (... omdat je een bus hebt) Laat het zíen!

Ongelezen bericht door blauw »

Dag Rolf, dit is wel het leuke werk na al het voorbereiden. Goed gespoten. Jammer dat het onder tijdsdruk moet, maar dan gebeurt het tenminste wel. Hier heb ik nog een patiënt staan die flink behandeld moet worden… er staat meer druk op andere zaken.. Mooi dat bij dit project de boel iig beschermd is voor de winter.
Groeten , Arjan
Caravelle uit '86 met DG motor van na '85, omgebouwd tot camper.
Gebruikersavatar
RVB
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2308
Lid geworden op: 02 jan 2010 17:38
Locatie: den haag

Re: Waar ben jij vandaag mee bezig? (... omdat je een bus hebt) Laat het zíen!

Ongelezen bericht door RVB »

Dank je Arjan. Ja. Het is leuk. Opeens krijg ik een beeld hoe mooi de bus gaat worden. Als je bezig bent met lassen, schuren en plamuren dan het lastig een voorstelling er van te maken. En dat duurt allemaal zo lang.

Groetjes Rolf
Plaats reactie