Gezocht: Stalling/werkplaats winter.

Deel je werk met het forum,
Frranka
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 aug 2019 12:51

Gezocht: Stalling/werkplaats winter.

Ongelezen bericht door Frranka »

Lieve bussers,

Ik heb mijn pareltje sinds een maandje voor de deur staan. Hij mag over krap 10 dagen voor het eerst op reis :)
Ik hoop op het tripje langs de Franse kust wat ideeen op te doen van wat ik er graag in/mee wil, hij is nu nog “leeg”.

Daarna komt de winter er al snel aan.
Dus! Ik zoek een plek om hem te stallen van Dec tm Feb.
Het allerliefst in de buurt van Den Haag.
En het aller allerliefst met de mogelijkheid er een keer wat aan te klussen (interieur) maar dat laatste is wellicht wat veel gevraagd..

Projectjes waaraan ik denk voor deze winter zijn reeds: wat doen aan isolatie van wanden, vloer en dak.. en het inbouwen van een simpel keukenblokje.
Leuke technische tips zijn daarbij natuurlijk meer dan welkom!

Zijn er misschien werkplaatsen/stalling waar meer klussers zich ophouden? Zodat je af en toe eens kunt sparren over je aanpak (en klein proostje kunt maken kijkend naar het behaalde resultaat).
Mvg,
Franka
Gebruikersavatar
VW_Sk8r
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 437
Lid geworden op: 02 nov 2015 17:02
Locatie: Delft

Re: Gezocht: Stalling/werkplaats winter.

Ongelezen bericht door VW_Sk8r »

In het Westland moet een stalling wel te vinden zijn, genoeg kassen waar je caravans/campers ziet staan. Heb verder geen ervaring, mijn bus rijd jaar rond lekker buiten. Zelf ook wel opzoek geweest naar sleutel ruimte in Delft maar tot op heden nog niks aantrekkelijks kunnen vinden. Al ben ik misschien ook wel gewoon te kieskeurig :roll:
Mvg Klaas.

T3 1.9TD Westfalia (verkocht)
T3 1.6TD 1.9tdi Syncro knutsel Westfalia
Plaats reactie