T3 camper “gat” in het dak & apk

Lak, plaatwerk, chroom, bumpers, ramen etc.
Jens Dekkef
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2020 18:07

T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door Jens Dekkef »

Beste forum-ers!

Ik heb een T3 camper project, deze is technisch nu helemaal op orde. Echter het is een oude hoogdak camper, het oude dak zat er niet meer bij, maar het gat zit er nog wel.

Wie weet of je met een groot gat in je dak door de apk komt? Voor de rest is de bus apk gereed.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Groeten Jens
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Dan nog de vraag of je 'legaal' zo mag rijden vanwege belastingregels. (is je bus geregistreerd als camper en voldoet hij aan de eisen belastingdienst)
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Jens Dekkef
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2020 18:07

Re: T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door Jens Dekkef »

Steven V schreef: 30 okt 2020 22:55 Lijkt me geen probleem. Heeft een cabrio toch ook? En van die toeristenbussen (deels) zonder dak.
Bedankt!
Jens Dekkef
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2020 18:07

Re: T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door Jens Dekkef »

RoonT3 schreef: 30 okt 2020 23:03 Dan nog de vraag of je 'legaal' zo mag rijden vanwege belastingregels. (is je bus geregistreerd als camper en voldoet hij aan de eisen belastingdienst)
Volgens mij wel, het camperkenteken is in 1982 uitgegeven en daardoor is het blok van 170x200x90 niet van toepassing? Als ik de website van de belastingdienst ten minste goed interpreteer😊
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Als je benzine rijd rij je belastingvrij neem ik aan. Bij diesel moet je wel opletten dat je dan wel aan de overige eisen voldoet. fiscaal blok is niet aan de orde als de beschikking 'camper' al voor 2002 was gegeven. Omdat je van camper project spreekt wel van belang om op de weg aan de eisen te voldoen.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Jens Dekkef
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2020 18:07

Re: T3 camper “gat” in het dak & apk

Ongelezen bericht door Jens Dekkef »

RoonT3 schreef: 30 okt 2020 23:40 Als je benzine rijd rij je belastingvrij neem ik aan. Bij diesel moet je wel opletten dat je dan wel aan de overige eisen voldoet. fiscaal blok is niet aan de orde als de beschikking 'camper' al voor 2002 was gegeven. Omdat je van camper project spreekt wel van belang om op de weg aan de eisen te voldoen.
Dat begrijp ik inderdaad. Het is me ook niet om de camper eisen te omzeilen, maar ik loop met de gedachte om er een groot schuifdak oid van te maken😊
Plaats reactie