vakantie!!!

Chassis, remmen, schokbrekers, uitlaat en banden etc.
Gebruikersavatar
evert2
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 942
Lid geworden op: 09 nov 2008 00:01
Locatie: wyns nabij bartlehiem

vakantie!!!

Ongelezen bericht door evert2 »

ben de eerste week van mijn vakantie maar begonnen met klussen aan mijn busje '. zo had ik al een hele tijd een lekke tank , maar omdat het mijn enige vervoer was de hele tijd maar half vol getankt , op mp een tank gevonden , maar zonder vulhals .deze vakantie bleek dat ik een dikke hals had op mijn tank , en de "nieuwe "een klein gat. gelukkig had Kees uit stiens een kleine hals liggen met een nieuw manchet , dus opgelost . de tank van se bovenkant schoon gemaakt ,en in de silolak gerold , zodat deze er wel weer even tegen kan. alle slangetjes zijn nu ook nieuw dus wie doet je wat .
de roestplekjes om de bus ontroest en de massel dat mijn bus ral 3000 heeft en er roest werende verf voor is , dus na ontroest en geplamuurt te hebben die lekker gerold op deze plekken .iegelijk wil ik wel de hele bus er mee doen maar omdat er feuerwehr emblemen op zitten die ik graag er op houd ,is dat nu niet aan de orde.
nu de motor ; hij drupte wat olie en dat kwam bij de nokkenas keerring vandaan , ik zag toen tot mijn schrik dat mijn dieselpomp ook weer drupte dus maar naar drachten ge reden om een setje ring/pakking , omdat de koudstart wéér lekte ( paar jaar geleden ook al eens , dus wist wat tedoen ) Maar nu moest dus de pomp er ook weer af ,en dus de distributie riem er af , ook maar nieuw , heeft al weer 70d gezeten dus mag wel , gelijk de nokkenaspullie er maar af en die keerring er ook maar uit ,tuurlijk een nieuwe kleppendekselpaking ,want die moet dus open. gelukkig kan ik het zelf , want anders wordt het wel een dure hobbie en vindt het ook nog leuk om tedoen.
tank.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
dat rijdt als de brandweer
gr Evert
Gebruikersavatar
Dirk von Campen
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 811
Lid geworden op: 10 dec 2009 08:44
Locatie: Ommen

Re: vakantie!!!

Ongelezen bericht door Dirk von Campen »

Mooie vakantie klusjes [[thumbup]]
Gr,

Dirk

1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
Plaats reactie