Gisteren ben ik begonnen met de vervanging van de ankerplaten van retrocampertje.
Deze zijn compleet verrot rond het hart en alles is gortdroog en zit muurvast.
Ook mijn handrem kabels.
Nou ben ik best wat mans maar ik heb geen idee hoe ik deze eruit ga krijgen
Bij voorkeur heel natuurlijk.
Wie weet hoe ik die krengen eruit krijg?
Bij voorbaat dank.
Marco
Voor als ik het weer eens vergeet:
Groet,
Marco
VW T3 2.0 CU Westfalia joker 1 1980
'let's start the adventure'
Heel voorzichtig, als je de ankerplaten toch vervang dan kan je deze natuurlijk ook thv de handremkabel even doorslijpen zodat de kabel meer ruimte krijgt. Het is een beetje een klempassing.
Met vriendelijke groet Tjeerd
VW T3 camper 2.0 CU 1980, VW T3 doka 1986 project,VW T4 syncro 1993 2.5 l benzine, VW buggy 1972 1200 cc
Bedankt Tjeerd.
Dat idee had ik al en dan zitten ze dus gewoon beide muurvast.
Heb ze nu vol laten lopen met brunox, eens zien of dat wat brengt.
Goeie tip voor wat betreft het slijpen, die neem ik mee voor vanavond.
Morgen uitslag of ze er heel uitgekomen zijn.
Groet,
Marco
Voor als ik het weer eens vergeet:
Groet,
Marco
VW T3 2.0 CU Westfalia joker 1 1980
'let's start the adventure'
Als je de boel straks weer in elkaar gaat zetten: let op dat je de naafmoer op het juiste moment vastzet (klinkt als een open deur maar ik heb het zelf ondervonden)
Zal ik zeker doen, Danny.
Hou mijn wielen graag nog even aan de bus
Kabels is een hopeloze actie geworden.
Niet los te bikken!
Uiteindelijk dus gewoon nieuwe kabels onder de bus nu.
Groet,
Marco
Voor als ik het weer eens vergeet:
Groet,
Marco
VW T3 2.0 CU Westfalia joker 1 1980
'let's start the adventure'
Sallemanderhof schreef:Als je de boel straks weer in elkaar gaat zetten: let op dat je de naafmoer op het juiste moment vastzet (klinkt als een open deur maar ik heb het zelf ondervonden)
Was er met die naafmoer niet iets van het aantal spiebanen (waar de splitpen in gaat) en het koppel waarmee je de moer aantrekt??
Ik meen n.l. dat er 2 verschillende moeren in omloop zijn?
klopt,de variant met de minste kartels voor de split pen mag niet zo strak aangehaald worden als de nieuwere met meer kartels.
de precieze aanhaal momenten weet ik zo niet even uit mijn hoofd.
groet marcel
rijd nooit sneller den je bescherm engel vliegen kan!!!
1982 postbus met hele grote gaten en geen motor projectje