Geluid EMPI Dual Quiet Pack uitlaat!!

Chassis, remmen, schokbrekers, uitlaat en banden etc.
Gebruikersavatar
antiquetoy
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 590
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:54
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Geluid EMPI Dual Quiet Pack uitlaat!!

Ongelezen bericht door antiquetoy »

Hallo,

Nu dan het geluid van deze uitlaat. Het is niet onder de beste omstandigheden opgenomen, want het waaide nog al hard vandaag. (heb dan ook keihard kunnen surfen :D )
Verder klinkt het wel ok, in het begin draait ie gewoon stationair en daarna ben ik een beetje aan het kloten met het gaspedaal.

Geluidje staat hierzo!

en hier als de vorige het niet doet...

Oh en het afstellen is ook best goed gelukt, ik kong vroeger maar net de 110 halen en 120 met wind mee. Vandaag haalde ik met gemak de 130 en dat dan met wind van schuin voren of zijkant...
Hij loopt nu dus een stuk beter! nog ff een keer nakijken met synchrometers, of t echt helemaal synchroon loopt. Nu is het op gehoor gedaan.

Greetz,
Vincent[/url]
Laatst gewijzigd door antiquetoy op 02 mar 2008 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
VW T3 Strandweer, 1981, brandweerbusje Mannschafttransportfahrzeug (MTF) 2.0 liter, 9-persoons.
VW 1200 Jeans Kever 1973
Cagiva Elefant 750 Bifaro Lucky Explorer 1989
Cagiva Elefant 750 Monofaro 1987
Portfolio Website
Youtube Channel
wolter

Ongelezen bericht door wolter »

Hoi Vincent,

Ik had twee jaar terug dezelfde uitlaat gemonteert. Het geluid was heel mooi, het vermogen nam toe en het zag er beter uit (behalve dat ik een stuk uit mijn carosserie moest zagen voor de pasvorm)! Jammergenoeg wel binnen een jaar doorgerot... Ga je daar nog wat tegen proberen te doen?
Gebruikersavatar
Theo Postma
Is een goede vriend van het Forum
Berichten: 14970
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46

Ongelezen bericht door Theo Postma »

Klink goed, mooi geluid.
Schrok wel even, kreeg alleen geluid uit de rechterkant van mijn hoofd telefoon :mrgreen:

Groeten,
Theo
Gebruikersavatar
René P
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 414
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:38
Locatie: Balkbrug

Ongelezen bericht door René P »

Helaas, de datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn. [[sad]]
Mvg René P


echte mannen eten geen honing, ze kauwen op bijen

91 T4 westfalia 2,4 ltr
Renault Megane coupe
Triumph Speed triple 955i
Gebruikersavatar
antiquetoy
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 590
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:54
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door antiquetoy »

Wat een stomme Orange... ik zal m ff ergens anders uploaden

greetz,
Vincent
VW T3 Strandweer, 1981, brandweerbusje Mannschafttransportfahrzeug (MTF) 2.0 liter, 9-persoons.
VW 1200 Jeans Kever 1973
Cagiva Elefant 750 Bifaro Lucky Explorer 1989
Cagiva Elefant 750 Monofaro 1987
Portfolio Website
Youtube Channel
Gebruikersavatar
antiquetoy
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 590
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:54
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door antiquetoy »

nog ff off topic dan :D ik vind orange verder erg fijn, t is heel snel tenminste als je een snel abo hebt gekozen...

en van dit limiet gebeuren heb ik nog nooit gehoord... maar de meeste providers leveren ee kleine website... dus daar moet je niet echt op letten

greetz,
Vincent
VW T3 Strandweer, 1981, brandweerbusje Mannschafttransportfahrzeug (MTF) 2.0 liter, 9-persoons.
VW 1200 Jeans Kever 1973
Cagiva Elefant 750 Bifaro Lucky Explorer 1989
Cagiva Elefant 750 Monofaro 1987
Portfolio Website
Youtube Channel
andregc

Hallo,

Ongelezen bericht door andregc »

wat goed dat je het er nog op gezet hebt, klinkt erg goed. Als het echt zoveel in vermogen scheelt dan is het toch we interessant natuurlijk. Maar misschien heeft jouw fingerspitzen gefuhl ook wel heel veel goed gemaakt.

Veel plezier ermee alvast. het geluit van de 2.0 is stationair het mooiste, want op hogere toeren wordt het een wat monotoon gedoe en het bromt niet echt. Met deze uitlaat is dit dus wel het geval.

Hou ons op de hoogte van de duurzaamheid van de uitlaat.

groeten André
Midas

Ongelezen bericht door Midas »

leuk geluidje maar waarschijnlijk maar voor 2 jaar. Ik lees op diverse forums dat er veel problemen mee zijn.
Gebruikersavatar
antiquetoy
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 590
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:54
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door antiquetoy »

Midas:
Ik had dit ook gelezen jah, vooral veel op amerikaanse fora :( maar toen had ik de uitlaat al een paar weken onder mn bed liggen... en ik rijd hem dus gewoon op... en maak hem waarschijnlijk daarna van RVS. Dat is bij mijn motorbeplating ook best aardig gegaan dus moet hierbij ook zeker lukken :D

André:
ik vind het stationair ook erg goed klinken. het heeft vooral met fingerspitzengefühl te maken... je kan je carburateurs echt op alle mogelijke manieren afstellen heb ik wel gemerkt... en zoals hij nu is heeft ie best een mooi geluid... beetje keverachtig.. maar dan iets zwaarder
als je veel met je carbs speelt, zoals ik afgelopen week heb gedaan, kom je er wel een beetje achter... ik had hem eerst ook zo dat je dan zo'n monotoon geluid krijgt, maar dan staat je rpm's nog te hoog... en volgens mij staan die bij mij nu zelfs nog te hoog.
(heb nog niets kunnen meten dus heb alles op gehoor zo gedaan, en hij loopt al een stuk beter dan voorheen) Ik kon nu makkelijk de 130km/h halen... met zijwind op zaterdag (7 Bft, windstoten van 10Bft) het was heerlijk surfweer, en heb daar dus ook heerlijk van genoten

Wolter:
Ik ga er wel wat tegen proberen te doen, maar weet nog niet precies wat, als je ideeën hebt... kom maar op :D
ik zag dat hij nu al begon te roesten... oppervlakkig dan, vanwege de regen.
maar ik laat eerst sowieso ff de verf eraf bladderen... en dan mag ie van mij best oppervlakkig roesten... en dan misschien op een of andere manier coaten ofzo :S

mijn gespoten kachelpotten beginnen ook rare kleuren uit te slaan :S
had ze bespoten met antraciet hittebestendige lak... de "dozen" waar alles in zit zijn gewoon perfect en blijven ook zo... maar de buisjes, uitlaatspruitstuk, die worden wit :S en geven wit spul af....
op mn einddempers bladdert de verf er gewoon af... zoals je van normale verf zou verwachten maar niet van hittebestendige :@


greetz,
Vincent
VW T3 Strandweer, 1981, brandweerbusje Mannschafttransportfahrzeug (MTF) 2.0 liter, 9-persoons.
VW 1200 Jeans Kever 1973
Cagiva Elefant 750 Bifaro Lucky Explorer 1989
Cagiva Elefant 750 Monofaro 1987
Portfolio Website
Youtube Channel
Plaats reactie