Hahahahahahahahaha

Vakantie, reis verhalen, leuke campings of plekken gezien?
Vertel het hier in de herberg
Gebruikersavatar
Bob
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3967
Lid geworden op: 22 jun 2007 20:54
Locatie: Kampen

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Bob »

menno99 schreef: De franse politie stuurt de flitsbonnen niet op
Kun je met een gerust hart door Frankrijk toeren Math. [[thumbup]]
Bob

2.5 TDI 2008
Gebruikersavatar
Math
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1301
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:09
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Math »

Daar vergeet ik nog wat te vermelden.....op het kantoor waar de foto's beoordeeld worden zullen ze (mogelijk) zeggen:

das ist gein VW bus, das ist eine rakete..........
Groeten, Math.
Westfalia Joker III nr. 204 1989
Gebruikersavatar
Horlepiepje
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 492
Lid geworden op: 29 jun 2012 21:14
Locatie: Scherpenisse

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Horlepiepje »

Ja! gewoon gas eraf Math! Laat je neit opjagen. Trouwens, een leuke nieuwe topic? flitspaalverhalen? [[thumbup]]
groet Yvonne
Groeten Yvonne. 2ltr CU
Gebruikersavatar
w.m.weemhoff
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2005 23:29
Locatie: Maux, Niévre, Frankrijk.

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door w.m.weemhoff »

menno99 schreef: Als ik alle keren dat ik geflitst was in Frankrijk de bon had gekregen, had ik m'n slaapkamer kunnen behangen. De franse politie stuurt de flitsbonnen niet op. ....
helaas zijn er zaken in ons verenigde europa waar we toch echt steeds meer in verenigd worden, niet altijd wat we als eerste zouden wensen maar vaak wel wat we als laatste zouden wensen.
kortom, dat verdrag is er.
Math, welkom en het bier staat koud.
groeten meus.
--------------
bus uit '82 ,1.9 1Y uit '?
the hand who rocks the craddle rules the world.
there is never time to do things right, but always time to do things over.
Gebruikersavatar
Math
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1301
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:09
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Math »

Is er nog interesse in een mooie film van/over en met de VW bus? Ik wil weer een film maken, maar dan moet het wat anders zijn dan jullie van mij gezien hebben.....tips?
Groeten, Math.
Westfalia Joker III nr. 204 1989
Gebruikersavatar
Horlepiepje
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 492
Lid geworden op: 29 jun 2012 21:14
Locatie: Scherpenisse

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Horlepiepje »

Bij de Siepelrit??
Groet Yvonne
Groeten Yvonne. 2ltr CU
Gebruikersavatar
Math
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1301
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:09
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Math »

Tja, en hier zit ik dan op nog geen 300 km van Nederland (camping Waldfrieden Saarburg) te genieten van de stank, rust en de ruimte van het Saarland in Duitsland. Maar er is meer want ik heb weer een kapotte dieselleiding, de bus verbruikt nu een op 8/9 en dat is veel gezien de historie. En hij rookt als een stoom trein als hij heet is, de hele motor zit onder de diesel.....stom dat ik destijds niet alle leidingen vernieuwd heb maar jullie weten onderhand dat de Vw garage in Budel me een beetje heeft...............
Meus, Joep het spijt me, weer geen bezoek. Ik was in Sezane (Frankrijk) toen ik het ontdekte, kon jullie niet om hulp vragen want er was geen internet op de camping en helaas ook geen McDonalds in de buurt. Ik kan rijden met de bus, ben langzaam maar zeker al rokend en stinkend richting Weert via Duitsland gereden om daar te proberen een nieuwe set leidingen te kopen, helaas kunnen ze geen nieuwe meer leveren, de VAG niet en ik ben ook bij een paar "Autoteile" zaken geweest en kon daar geen nieuwe krijgen. Het gaat om de hoogste leiding, vanaf de pomp naar de verstuiver, de diesel spuit er uit. Nu hoop ik dat er in NL of bij Thomas Koch nog wat te krijgen is anders heb ik een vet probleem. Ach, Franz heeft zijn bus omgebouwd en dat zou ik met hulp ook kunnen doen.
Over de reis tot nu toe alleen maar lof, geen film maar wel 1000 foto's van het mooie Frankrijk. Wordt vervolgt.
Groeten, Math.
Westfalia Joker III nr. 204 1989
rick
Bus guru
Berichten: 5212
Lid geworden op: 19 mar 2005 09:12

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door rick »

Rick

Voorheen; Volkswagen Multivan 1.6 TD 1986
Volvo V40 2002
Toyota Prius 2018
Voormalig lid 91

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Voormalig lid 91 »

Math! ben je mijn telefoonnummer kwijt?
1. in geval van nood kun je een leiding laten hardsolderen (solderen met koper) Vooral in D kunnen veel verwarmingsbedrijven dat
2. alle leidingen van TD (uitgezonders die van cil 3) zijn gelijk aan D (en heb ik liggen)
Had ik je toch kunnen toesturen kerel [[head]]
Gebruikersavatar
Bob
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3967
Lid geworden op: 22 jun 2007 20:54
Locatie: Kampen

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Bob »

Ik ben eens met dezelfde klacht geholpen door de wegenwacht. Hij had een aantal oude leidingen in z'n auto liggen waarvan hij er één zo vervormde dat hij pastte. Volgens hem hebben veel diesels 'uit die tijd' dezelde maat wartels en zijn dus (tijdelijk) uitwisselbaar. [[thumbup]]
Bob

2.5 TDI 2008
Gebruikersavatar
Math
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1301
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:09
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Math »

Ik ben vergeten te vermelden dat ik het dinsdag pas merkte omdat hij op eens weinig trekkracht heeft. Als ik normaal rij, 2000/3000 toeren merk je er niets van. Vandaar vandaag pas de melding en omdat ik nu in Duitsland ben en eindelijk weer internet heb.
Bedankt voor de adviezen, ik ga morgen meteen naar een gawalo monteur om te vragen of de leiding te solderen is. Ik ga ook vragen waar hier in de buurt een sloperij is, kan ik ook eens kijken. Maar, wat als ik zo blijf rijden totdat ik thuis ben? Het is niet de eerste keer en het is gelukkig geen benzine motor...
Groeten, Math.
Westfalia Joker III nr. 204 1989
Gebruikersavatar
w.m.weemhoff
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2005 23:29
Locatie: Maux, Niévre, Frankrijk.

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door w.m.weemhoff »

hoi math,
ik wou eigenlijk geen zout in open wonden wrijven...............
maar ik doe het lekker toch :buiken:
ik heb die leidingen hier dus liggen.
maar ik hoop dat je toch een fijne/mooie vakantie heb gehad.
groeten meus.
--------------
bus uit '82 ,1.9 1Y uit '?
the hand who rocks the craddle rules the world.
there is never time to do things right, but always time to do things over.
Voormalig lid 91

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Voormalig lid 91 »

Zo zie je maar Math. Je moet gewoon meer van je laten horen, dan houden we je aan het rollen [[bye]]
(ik geloof dat Youp ook nog leidingen heeft, maar die heeft nu geen internet)
Gebruikersavatar
tdn
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 597
Lid geworden op: 20 jan 2011 15:33
Locatie: Dilsen-Stokkem (België)

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door tdn »

Moet toch met iets tijdelijk op te lappen zijn zodat de diesel er niet meer uitspuit? Toch zeker tot je de juiste leidingen krijgt via dit forum :)

In ieder geval veel succes, en rij veilig, met die brandhaard achterin!
Groeten,
Tom en zijn bus "Michelle" (VW Caravelle GL '86 WBX 2,1 DJ automaat) projecttopic

Na 4,5 jaren plezier verkocht: "Marcel" (VW T3 '91 1.7D KY) projecttopic
Gebruikersavatar
Math
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1301
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:09
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Math »

Het moet niet gekker word, omdat ik dit forum vaak volg weet ik dat Thomas Koch vaak positief genoemd wordt. Dus heb ik Thomas Koch een mail gestuurd met de vraag of hij ze kan leveren en naar de camping kan zenden, dat kon NA vooruit betaling of via credit card. Ik ben een oude en ouderwetse man, wil geen credit card dus helaas.......maar jullie kunnen hier de mail lezen die ik van Koch gekregen heb. Hij behandeld je niet als vuil, zo vind ik, dat is bij VAG vaak anders. Dit is het relaas van de firma Koch:

Hallo,

laut Rücksprache mit Herrn Koch werden wir die Bestellung vorab ohne Zahlungsbeleg versenden. Bitte zahlen Sie jedoch kurzfristig den Betrag auf unser Konto ein.

Wir haben Ihnen die von Ihnen bestellten Artikel in ein Set umgestellt, d. h. das Set ist günstiger als die vier einzelnen Artikeln. Der Preis für das Set beläuft sich auf 59,90 €, die einzelnen Artikel würden 85,70 € kosten. Sie zahlen hier jetzt 59,90 € plus 10,00 € Versand gleich 69,90 €.

Dat betekend dat ik de hele set zonder vooruit betaling thuis gestuurd krijg! Ik wil de firma Koch hier bedanken.
En voor de door Meus, en onze Ad geboden hulp, jongens BEDANKT! Ik zag de mogelijkheid die ik meteen geprobeerd heb als enige juiste omdat ik never en nooit iemand wil lastig vallen met mijn problemen. Ook al zien jullie dat anders. We gaan binnenkort de beroemde BBQ eens rustig over doen als Meus weer in NL is en dan zullen we er eens uitgebreid met een goede pot bier en cola light over praten.
Ik heb er een stuk tuinslang (vast gemaakt met tape) over heen gedaan zodat de diesel niet meer omhoog spuit, en zo hoop ik zonder brand (het is diesel dus het valt mee.....) Weert te halen.
Wordt vervolgt.
Laatst gewijzigd door Math op 17 aug 2012 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Math.
Westfalia Joker III nr. 204 1989
Gebruikersavatar
Theo Postma
Is een goede vriend van het Forum
Berichten: 14969
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46

Re: Hahahahahahahahaha

Ongelezen bericht door Theo Postma »

Echt goede reclame voor de man [[thumbup]]

Theo
Plaats reactie