Fantastische week gehad, en het busje (met vers gereviseerde motor) heeft zich super gehouden.
Geen olieverbruik, terwijl we toch een 1800 km deels met volle belading gereden hebben.
Hellingkje op (15%) met volle belading, geen probleem. Gaat prima dan wel in de 2e versnelling en 3600 tpm.
Benzine verbruik ging van 1 op 8.5 (heenreis volle belading) naar 1 op 9.4 (cruisend langs de Moezel)
Enige probleem openbaarde zich bij het tanken in Dld, zeer sterke benzine geur en druppen/ loopsporen langs de tank aan de bestuurderszijde.
Bleek dat beide ontluchtingsleidingen geheel doornat waren. foto's gemaakt achter de chassisbalk, idd slangetjes lek. Heb vanmorgen alle benodigdheden bij Gunzl besteld en zal komende week met de handleiding van 'Leo' de tank loshalen.
toegevoegd, het videoverslag (geïnspireerd op de veel mooiere film van Steven over Noorwegen )
Hierbij een fotoverslag;
bij vertrek
wie is die baardaap
mooi, daar langs de Moezel
onze 'campeerplek'
wijnbouw langs de Moezel
inparkeren bij Cochem, weinig parkeerruimte en geen stuurbekrachtiging
junior, na versnapering bij een Imbiss
schitterend uitzicht hier bij Ediger Eller
doorkijkje
maximale doorrijbreedte 1.80 m, verdraaid, hoe breed is die bus ook al weer
vlgns het boekje 1.84, maar dan met spiegels uitgeklapt???? gaat prima zo
hangjongeren ....
nee,nee, geen alcohol onder de 18!!!!!
de dames, voor het winkelen in Bernkastel Kuez
St. Goar ad Rijn, hier heeft de mobiele telefoon van junior gezwommen
just cruising in my T3
deze vloeistof kost in Dld slechts 1.59 (super plus 100)
wat je niet kunt zien is wel te fotograferen, en stinken dat ie deed
benzine trok door heel het slangetje (omhulsel)
Al met al genoten, zeker van het busje.
Was wel een beetje spannend, zo met een vers gereviseerde motor.
Maar Rene heeft goed werk geleverd. Ook de reparatie van de versn bak was handig, je moet nogal snel opschakelen wat voor de reparatie niet te doen was.
zonnige groeten,
'de huntertjes'