Balkantrip 2018

Vakantie, reis verhalen, leuke campings of plekken gezien?
Vertel het hier in de herberg
Gebruikersavatar
John met 'n buske
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 599
Lid geworden op: 28 mei 2007 15:47
Locatie: Eindhoven

Balkantrip 2018

Ongelezen bericht door John met 'n buske »

Opnieuw weer veilig terug van een heerlijke Balkan – vakantie. Veel mooie steden en indrukwekkende landschappen, maar ook dorpjes waar de tijd lijkt stil te staan en lekker eten en drinken voor bijna onwerkelijk lage prijzen. [[toast]]

Slovenië was nieuw voor ons, we kenden het alleen van doorreis naar Kroatië.
Servië en Slowakije waren nieuw, net als oosten van Kroatië. Indrukwekkend, met nog veel sporen van de oorlog. Hongarije kennen we inmiddels wel, maar vanwege festival Balaton-sound toch weer bezocht. Ook de kust van Kroatië blijft aantrekkelijk als je toch in de buurt bent, op weg naar vrienden bij Zagreb.

Zo zijn we via Slovenië, Kroatië, Servië, Hongarije , weer via noordkant van Kroatië en Slovenië naar Slowakije gereisd. Op de terugreis nog aan dag in Wenen, bijna vergeten hoe mooi die stad is!
Onderweg best wel wat T3’s gezien, het merendeel nog in gebruik als dagelijkse werkbus, met vaak een vreemde blik van de bestuurder als je zwaait. Een enkeling kan er wel mee lachen.

Vrijdag morgen nog in Wenen, vrijdag avond 1050 km verder en thuis! Nog niet eerder zo'n afstand op 1 dag. Miriam ook 3 uurtjes gestuurd op de Autobahn, dat gaf de doorslag.

23 dagen, 4500km.
Mankementen; lampje dashboard stuk en er kwam een schroef van stoelrail los, beide geen stoppers. :mrgreen:

Wat foto’s voor de sfeer en ik probeer een documentje toe te voegen met de campings, voor wie er wat mee doen kan.
Lukt me helaas niet de bijlagen goed te managen; bij "'wijzigen" zie ik maar 1 bestand, terwijl ik in het topic een heleboel foto's dubbel zie :buiken:

Voor wie nog gaat; Fijne vakantie en veilige kilometers! [[thumbup]]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groetjes,
John en Miriam

VW T3 Camper 1979 2.0CU 70 pk
Kawasaki ZZR1100 150 pk
Audi Tt 2003 225 pk
Gebruikersavatar
Theo Postma
Is een goede vriend van het Forum
Berichten: 14970
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46

Re: Balkantrip 2018

Ongelezen bericht door Theo Postma »

Ja mooie omgeving daar.

Theo
IVARIO
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 aug 2016 15:46
Locatie: Heist-op-den-Berg (B)

Re: Balkantrip 2018

Ongelezen bericht door IVARIO »

Gave trip hoor!
Gr.,
Ivar

"Hobbeldebobbel met Lobke Wobbel"
Plaats reactie