Vandaag even snel alleen boodschappen gehaald in de stad...
Het was er echt bizar druk met grote gezinnen en lamlendig rondlopend volk wat blijkbaar niet weet hoeveel 1,5 meter, alleen en maximaal 2 personen is....
Als dit zo aan houdt en mensen stoppen met nadenken zit zowel vakantie als vrij bewegen en zelfs niet meer 100% thuis werken er niet in...
Ik hou mijn hart vast of er landen en ook Nederland de langzame vrijlating van regels weer terugmoeten draaien omdat het aantal zieken weer oncontroleerbaar gaat oplopen
insomnia schreef: ↑28 mei 2020 19:02
Je zou haast gaan denken dat er toch nog vakantiemogelijkheden gaan komen over de grens..
Gisteren en vandaag in Duitsland geweest, terrassen zijn gewoon open dus lekker buiten gegeten.
Verder was een camperplaats in Kleef gewoon open voor bezoekers en redelijk bezet, dus vakantie in Duitsland moet al kunnen.
Wel mondkapjes mee voor alle winkels en openbare ruimtes waar je naar binnen moet.
Theo Postma schreef: ↑29 mei 2020 22:22
Wij gaan een weekje naar Rolde, op de camping.
niks mis met vakantie in eigen land. Als je maar even weg bent en het weer OK is, is dat heerlijk toch. Ik heb het nu helaas bizar druk, maar head net besloten dat ik in het najaar maar eens wat vrij neem en korte tripjes in NL ga doen, desnoods alleen. Lekker rondfietsen in andere landschappen dan waar ik woon. [[thumbup]]
Zeker goede plannen en eigen land is ook nog steeds een van de betere vakanties hoor..
Maar de camping in de Elzas was al gereserveerd, komt erbij dat het een redelijk goed gebied is en het nog 2 maanden ver is. Dus daar komt mijn hoop vandaan.
Als ik het niet veilig acht, of gewoon praktisch lastig (alleen met 2 kindjes op vakantie) als er beperkende maatregelen zijn die ons direct raken zoals qua uitstapjes, boodschappen en op de camping dan blaas ik het alsnog af ongeacht hoe erg we er allemaal aan toe zijn.
En de koste uitstapjes alleen zoals Steven bijvoorbeeld beschrijft klinken mij ook niet verkeerd in de oren
Vakantie is toch voor de lol ? Of begrijp jij het nu verkeerd Hylke ?
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<