Dimitri met pech in Scheveningen

Technische vragen/opmerkingen die niet in de andere fora passen
Cees
Bus guru
Berichten: 5134
Lid geworden op: 02 nov 2007 11:48
Locatie: Tiel

Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Cees »

Hoi allemaal,

Kreeg zojuist een verontrustend telefoontje van Dimitri, hij staat zonder koppeling in Den Haag.
Heb als eerste contact gezocht met Rolf, maar die was niet in Den Haag, vervolgens heb ik contact gezocht met Ton.
Ton vertelde me dat hij zijn bus al gespot had op de boulevard, en was bereid om met gereedschap op de fiets te springen om eerste hulp te bieden.

Ik ga er vanuit dat de gever van de koppeling is overleden, wie is er verder nog in de buurt???
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!
groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.
Cees
Bus guru
Berichten: 5134
Lid geworden op: 02 nov 2007 11:48
Locatie: Tiel

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Cees »

Krijg zojuist een belletje van Ton, hij heeft Dimitri gevonden.
Is er verder niemand vanht forum in de buurt??
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!
groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.
Voormalig Lid 07

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 07 »

Het was even zoeken maar ik heb Dimitri gevonden. Hans aka Hanzzz... van het forum stond er ook al bij.
Dimitri is inmiddels op weg naar huis. Er was weinig dat we konden doen. Als de motor afgekoeld was deed de koppeling het weer. Dat kan meerdere oorzaken hebben die je niet even aan de kant van de weg oplost. Snel de snelweg op, in z'n 4 en in 1 stuk door naar huis.

Groeten,

Ton
Cees
Bus guru
Berichten: 5134
Lid geworden op: 02 nov 2007 11:48
Locatie: Tiel

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Cees »

Krijg zojuist de melding van Dimitri dat hij nu 40km van huis is. Hij schreef regelmatig te stoppen om de boel te laten afkoelen. Nog even duimen dus.
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!
groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.
Voormalig Lid 07

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 07 »

Ik hoor net van Hans dat ie het heeft gehaald. Relaxed!

Groeten,

Ton
Gebruikersavatar
Fred_G
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1250
Lid geworden op: 08 mar 2009 09:28
Locatie: Zwartsluis

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door Fred_G »

Ik hoop niet dat het dan om half acht vanochtend was..... :mrgreen: ,maar goed hij is veilig thuis en daar gaat het om. [[thumbup]]
Grts Fred

Knutsel:T3 1.9 DG hoogdakcamper in Kmar-blauw uit 1983(met groene accenten.....)
woon-werk Polo Variant in verbleekt rood.

Het is vrij simpel om iets moeilijk te maken,het is daarentegen vrij moeilijk om iets simpel te houden....
Gebruikersavatar
hanzzz...
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 295
Lid geworden op: 12 feb 2007 09:13
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Dimitri met pech in Scheveningen

Ongelezen bericht door hanzzz... »

Z'n koppelingsgever is het in ieder geval niet :D hoewel die wel een beetje zweette... Bij koude motor gaat ie prima in z'n versnelling. Ook grijpt de koppeling niet heel vroeg aan, dus drukgroep / platen zou ook niet m'n eerste conclusie zijn, maar ik ben geen monteur.
Klinkt eerder als een bakprobleempje... koud niets aan de hand en warm niet kunnen schakelen. Politie kwam ook nog even kijken, hadden een melding van een aanrijding gekregen, een bus, twee auto's en de brommer van Ton... haha.
groetjes,
Hans

'84 poptop camper,AGT bak, 1z motor
Plaats reactie