In het merendeel van de gevallen word bij een koprevisie de voorkamer "gewoon" mee afgevlakt.
Nu hoor ik meer en meer dat dit "eigenlijk" helemaal niet goed is, en het beter is de voorkamer te demonteren, kop vlakken en dan voorkamer weer terug te monteren?
Wie kan hier duidelijkheid over geven? en waarom?
Bij koprevisie, voorkamers demonteren of niet?
- BusBart
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
- Berichten: 1027
- Lid geworden op: 29 mei 2007 17:00
- Locatie: st Pardoux, Theneuille dept. Allier
Bij koprevisie, voorkamers demonteren of niet?
groet,Bart
1990 EX defensie 1.9D, 5 bak "boite meccano" .
I always enjoy my travels to France. It is a living museum. (Quote from"expedition portal")
"My mind works like lightning, one brilliant flash and it's gone!"
1990 EX defensie 1.9D, 5 bak "boite meccano" .
I always enjoy my travels to France. It is a living museum. (Quote from"expedition portal")
"My mind works like lightning, one brilliant flash and it's gone!"
Re: Bij koprevisie, voorkamers demonteren of niet?
Ik ben benieuwd hoe je die eruit haalt en weer vast terug monteert... Ik ben er niet zeker van, maar die koppen zijn eigenlijk ongeschikt om te vlakken vanwege de voorkamers die daar los van kunnen gaan zitten. Maar ik weet niet precies van de hoed en de rand. Uiteindelijk zijn er gereviseerde ruilkoppen te koop, dus er is wel wat mogelijk.
Groeten, Michel
1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI
Beter duur dan niet te krijgen
1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI
Beter duur dan niet te krijgen