Voor wie nog nieuwe uitzet en/of schuiframen zoekt.
https://explore-glazing.com/nl/?brand=V ... gen+T3+Bus
Nieuwe Gullwing en schuiframen voor de t3
-
Nieuwe Gullwing en schuiframen voor de t3
Groet, Bert
Re: Nieuwe Gullwing en schuiframen voor de t3
Zag het ook al op MP .
kom steeds meer klusjes tegen . groeten ronny
Hhmmm, heb er moeite mee, Gehard glas kan niet veel verdragen, 1 verkeerd tikje op het openstaande glasraam en je ruit lig aan diggelen.... Zier er wel gelikt uit, dat wel..
Groetjes Geo.
- RoonT3
- Wandelende vraagbaak
Leuk dat de hond zijn kop uit het raam steekt en oma vervolgens de schuifdeur open gooit..... Andersom lijkt mij niet te werken. Dat je een handschoenen/stinksokken bak van buiten kan openen is niet verkeerd maar dat middelste raam zou je toch wel van binnenuit willen openen lijkt mij als je daar je aanrechtje hebt. Of het helemaal lekvrij is in (deels) geopende stand vraag ik mij ook af.
Teveel foto voor de maak, nu nog van het echt praktisch gebruik.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
-
RoonT3 schreef: ↑24 jul 2023 23:06 Leuk dat de hond zijn kop uit het raam steekt en oma vervolgens de schuifdeur open gooit..... Andersom lijkt mij niet te werken. Dat je een handschoenen/stinksokken bak van buiten kan openen is niet verkeerd maar dat middelste raam zou je toch wel van binnenuit willen openen lijkt mij als je daar je aanrechtje hebt. Of het helemaal lekvrij is in (deels) geopende stand vraag ik mij ook af.
Hahaha, ja het ziet er op de foto’s gelikt uit! Praktijk heb ik ook geen ervaring mee.
Groet, Bert