Relais is een cyrix ( 2x plus kabel van accu en een min ,starthulp gebruik ik niet ).
Bus heeft last van lekstroom als ik de cyrix volgens schema aansluit , weet niet waarom .
Door een extra schakelaar in de min-kabel kan ik huishoud gedeelte en bus-gedeelte met 1 druk op de knop scheiden .
Gebruik de bus veel voor woon-werk en geen zin in een lege startaccu gezien de tijden waarop ik soms vertrek .
Hopelijk heb ik het goed uitgelegd .
bij deze "het vervolg"
Re: bij deze "het vervolg"
kom steeds meer klusjes tegen . groeten ronny
- Coen
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
- Berichten: 1284
- Lid geworden op: 11 apr 2009 23:29
- Locatie: Wemeldinge
Re: bij deze "het vervolg"
Als je op de werking en het falen van de Cyrix zoekt dan kom je nogal wat (verwarrende) informatie tegen. Zo heeft het geen zin om direct na het stil zetten van de motor te meten omdat de Cyrix vertraagd werkt. De oplossing met de schakelaar kom je meer tegen. Maar kun je dan niet net zo goed het domme relais monteren?
Ik lees verder dat de Cyrix soms moeite heeft met verschillende accutypes.
Ik lees verder dat de Cyrix soms moeite heeft met verschillende accutypes.
Coen
Hoogdak California 1.6TD GTI 2.0 1990 Inmiddels 375.000 km op de teller! Nog 10.000, dan heb ik er een ton mee gereden!
Hoogdak California 1.6TD GTI 2.0 1990 Inmiddels 375.000 km op de teller! Nog 10.000, dan heb ik er een ton mee gereden!