Hi forumleden,
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste de haakjes/beugeltjes monteer in mijn bus, waar de standaard hangmat (https://bus-ok.nl/T3-Hammock) op inklikt? Ik vind het al zonde om in de bus te schroeven, dus wil graag even zeker weten dat ik het direct goed doe. Tips zijn dus welkom! Dank!
Kinderbed (hangmat) monteren?
-
- Komt net kijken
Kinderbed (hangmat) monteren?
T3 uit 1987, 1.6TD, Teca camperinrichting
- RoonT3
- Wandelende vraagbaak
Re: Kinderbed (hangmat) monteren?
Is het nu zo moeilijk om de handleiding/foto met montage punten op te volgen?
Als je twijfelt aan je kunnen is dat een mooie leerweg, als je fouten zou maken
Aftekenen en hangmatje eens droog passen of de punten wel overeenkomen.
De lenskopschroefjes voor staal kan je ook vervangen door zelftappende lenskopschroefjes en die heb je gewoon bij de bouwmarkt.
Als je twijfelt aan je kunnen is dat een mooie leerweg, als je fouten zou maken

De lenskopschroefjes voor staal kan je ook vervangen door zelftappende lenskopschroefjes en die heb je gewoon bij de bouwmarkt.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
- wouter
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Is het gelukt Justin? Ik ken jouw camperinrichting niet, maar bij mij was de breedte vd hangmat bepalend voor de hoogte, omdat jouw A-stijl naar boven toe steeds verder naar binnen komt..
Ik heb schilderstape over de A-stijl en B-stijl geplakt en toen de breedte bepaald, dus ook de hoogte (waterpas). Als je dat aan één kant doet, staat het doek niet op spanning en kun je de haakjes vasthouden en passen (met twee personen). Een vaste maat zou ik niet aandurven..
Ik heb schilderstape over de A-stijl en B-stijl geplakt en toen de breedte bepaald, dus ook de hoogte (waterpas). Als je dat aan één kant doet, staat het doek niet op spanning en kun je de haakjes vasthouden en passen (met twee personen). Een vaste maat zou ik niet aandurven..
Groeten,
Wouter
T3 Westfalia Joker 1.9D (1Y), 1982
Wouter
T3 Westfalia Joker 1.9D (1Y), 1982
-
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Heb je een foto hoe het is geworden?
Met vriendelijke groet,
Rob
California 1.6 TD 1989
Audi TT 2001
Rob
California 1.6 TD 1989
Audi TT 2001
- wouth
- Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Ik vraag me altijd af wat de oorzaak is dat een nieuwkomer een vraag stelt en daarna van de aardbodem verdwenen lijkt 

I am Wouth and I approve this message