De links helpen je verder naar bepaalde hoofdstukken in dit topic.
- start interieur en aanpassen B2B seat steun
- B2B seats tegen elkaar geplaatst
- inbouw en plaatsing keukentje
- aangepaste schuifdeur opener
- achterste 3 punt gordels en hangmat cabine
- veranderen naar 16" originele velgen en 205/80 R16 banden
- inbouw ANWB lekstroombeveiliger en startbeveiliging
- trekhaak en passen van de rvs bullbar
- bullbar gespoten, hoofd verlichting over relais, kartonnen windgeleiders vervangen door PE plaat
- complete set gordijnen opgehangen
- Het bouwen van een reservewieldrager
- Inbouw LPG - Sequentiële gas injectie
- CARBOX laadruimte beschermer
- opbouw extra achteruitrijlicht / werklampen via een 5 polige relais
- Mangels 7Jx15" ET23 velgen + 215 75 15 Cooper Discover AT banden
- Beugelspiegels, elektrisch verstelbaar en verwarmd
- DEFA motorverwarming en kabels etc.
- RVS inox uitlaat vwspeedshop
- Klapbandje
- Safari aanhanger

Ik begin maar met vandaag, het leeghalen van de bus.
Ik wil eerst de holle binnenruimtes behandelen met MikeSander vet. Heb dit al besteld. Wat voor isolatie zou ik het beste gebruiken om daarna de ruimtes te vullen? Het lijkt mij bij gebruik van glaswol zoals af fabriek dit erg plakt in het vet?
Verder heb ik ook de vloerisolatie voor de laadruimte van de BlueStar, ik wil deze weer gebruiken en hierop de houten bodemplaat weer monteren. Voor ik dat doe wil ik de bodemplaat van binnen ontroesten, zitten een paar plekjes op waar schroeven en een steun deze beschadigd heeft. Daarna de vloer fixeren tegen roest met owatrol. Vervolgens voor ik afwerking erop aanbreng de vloer nog eens in de anti steenslag zetten. (geluid dempend en als scheidende laag tussen de lak en vloerisolatiemat) Bij de BlueStar was namelijk de vloerplaat behoorlijk aangetast met pikkels roest.
Zou het aanbrengen van het MikeSander vet op de onderste helft van het zijpaneel voldoende zijn of moet je heel het paneel behandelen? Meestal zie ik deze roesten onder aan de rand en bij het verstevigingsprofiel halverwege.
Grt Ronald
[youtube]Zt0MPFwQEPs&feature=player_embedded[/youtube]