in ons aanmeldtopic is te lezen hoe we er aan gekomen zijn. hier zal ik ik posten wat de plannen zijn, wat we er aan doen en wat er gaat komen.
Dit zijn de foto's uit het aanmeldtopic hoe de bus er bij aanschaf uitzag..

De klus plannen met de bus zijn:
- in voorjaar 2009 de grootste en ergste roestplekken aanpakken
- (hopelijk) in 2010 de gehele bus opnieuw in de verf
- interieur gaat anouk helemaal opfrissen (bekleding, gordijnen enz) (orginele interieur houden we absoluut in ere) (die sultanapop op de foto heeft ze zelf gemaakt dus creatief met stof/interieur komt helemaal goed
![Positive [[thumbup]]](./images/smilies/thumpup.gif)
- buitenkant stukje bij beetje opknappen en beschermen.. (er zitten nu redelijk veel roestplekjes en twijfelplekjes aan de buiten (en binnenkant) en ik wil de roestduivel nu echt de straat uitsturen
- trekhaak eronder done
- ietwat extra verlichting voorop (verstralers/breedstralers)
Wat er tot nu toe allemaal al aan gedaan is:
Trekhaak gemonteerd
Bumper zonder trekhaak eraf (waarbij je duidelijk de openingen kunt zien waar de steunen in steken)

bumper met en bumper zonder trekhaak naast elkaar, klaar voor montage

een mooie trekhaak inclusief "nieuwe" bumper en inclusief orginele kabelboom waardoor de oude er simpelweg uit kon en de nieuwe kabelboom inclusief trekhaakbekabeling ervoor in de plaats is gekomen

aantekening op kentekenbewijs... hoe dat in zijn werk is gegaan is hier te lezen

Op dit moment is grotendeels de oppervlakteroest met behulp van roestomvormers gestopt en gaan de grootste pijnplekken aangepakt worden in het voorjaar
Roestomvormer en kleurlak voor bijwerken

de bus met na omvormer, roestomvormende afdeklak

Mijn vriendinnetje Anouk is "verantwoordelijk" voor het interieur en heeft daarbij (binnen alle redelijkheid) de vrijheid voor het inrichten van de bus...
dit heeft tot nu toe geresulteerd in:
nieuwe (geisoleerde) vloer
zoals het was:

de vloer schoon gemaakt (pfff wat was die vloer onwijs vies):

de isolatie:

het resultaat:

keukenkastjes interieur opgeknapt
zoals het was:

zoals het nu is:

zoals het was:

zoals het nu is:

op de 5e foto in dit topic is een heel erg handige kist tussen de voorstoelen te zien, na wikken en wegen is kist deze wel gebleven maar heeft Anouk het gat gerepareerd dat een speaker had achtergelaten nadat we die eruit hadden gesloopt en ze heeft kist voorzien van een mooie passende laag verf

project "in progress" de gordijntjes vervangen
de oude situatie was rondom blauwe gordijntjes:
nu is (tot nu toe) de achterklep voorzien van mooie dubbelzijdige gordijnen, geheel oranje van binnen en gestreept wit/oranje van buiten

Wordt vervolgd