
Het bleek een zwijnenstal, gezien de beste vent er nog een zomertje in had gewoond omdat het motorblok kapot was (CU kwaaltje?

![Positive [[thumbup]]](./images/smilies/thumpup.gif)
Het idee was in eerste instantie om een onderdelenbus te kopen, echter is deze op alle fronten (op de motor na) beter dan de eerste bus. We gaan deze nieuwe bus dus totaal strippen, ontroesten en behandelen, spuiten en weer inrichten met als doel een technisch en optisch 100% goede bus te bouwen.
Inhoudsopgave:
Remmen van de sloop
Hefdak halen
Draagarmen opknappen
Verlagingsset binnen
Hubs achterschijven draaien
Demontage voorophanging
Motorblok gekocht
Remleidingen maken
Onderste fusee verwijderen
Hubs voorschijven draaien
Plaatwerk
Hefdak monteren
Lak werkzaamheden
Motorblok ombouwen
Motorblok ombouwen - vervolg
Remklauwen achter proefpassen
10" BMW rembekrachtiger monteren
Brackets achterklauwen en uitlaat collector maken
Motorblok in de bus
Voorste remklauwen gemonteerd
Achterste remklauwen klaar
Spruitstuk klaar en uitlaat gemonteerd
Eerste start (video)
Aangepaste handremkabels, lpg onderdelen en kachelunit
Kabelboom radiateurventilator maken met schema
Opgeruimde motorruimte
Motor starten zonder bijgeluiden (video)
Testrit op benzine (video)
LPG vulopening achter kentekenplaat
Nieuwe LPG tank en montage
Bus bij de RDW voor keuring, goedgekeurd!
Afbeelding voor en na restauratie
hier komen nog meer hoofdstukken tussen
H&R vering monteren
Burnout=versnellingsbak wisselen
XM stoelen monteren
Bus tent
Audi A6 versnellingsbak
Vliegwiel longitudinale bak
Brock replica 18" breedset
Eindresultaat 2DIN navigatie in standaard dashboard
Eindresultaat electrisch verstelbare ronde koplamp met HID en DRL
Begin Audi A6 versnellingsbak ombouw
Pasplaat bak maken
Brembo remklauwen opgeknapt
Aansluitschema EPS
Start 1.8 20v turbo project
Gisteren de eerste inspectie gedaan, zag er best wel okee uit. Even gewassen en naast de andere bus gezet
![Very Happy [[toast]]](./images/smilies/bier.gif)
