Hallo,
Ik voel me zeer vereerd om Forumlid van de maand te zijn

, ben ook blij lid te mogen zijn van dit geheel. Nadat ik mijn bus heb aangeschaft ben ik op zoek ben gegaan naar informatie over de t3, en dit prachtige Forum heb gevonden. En dat ik na mij te hebben aangemeld zo vriendelijk ben ontvangen. Na wat meetingen te hebben aangedaan, heb ik de diverse mede forumers mogen ontmoeten.
En er zijn er diverse die ik nu als vrienden zie, zonder iemand te kort te doen. Het voelde voor mij als een "warme jas".
Wat ik onder meer "prachtig"vind is dat er echt met je mee geleefd word, als ik alleen al denk aan de lieve berichten en kaarten die ik onlangs heb gehad. En dat niet alleen kijk naar topic: help David de winter door
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=18767
Waar vind je dat nog vandaag de dag! en vergeet niet we doen het met zijn alle
Moet ook zeggen dat Wybo het verhaal heel mooi heeft vertaald, die veer verdien je
Hoop jullie snel weer in levende lijve te zien, als we op reis zijn of op een meeting.
Kan jullie verraden dat, ik samen met een paar anderen leden op de achtergrond bezig zijn met een organisatie van een meeting. Zodra er zekerheden zijn komen we met de bekendmaking.