- Schuifruiten voor links en rechts
- ventilatie ruitjes voor achterin
- koelkast
- fornuis met gootsteen
- spiegels
- gordels
- back to back stoeltje (projectje erbij want past niet vanzelf)
- kleine zaken zoals beugeltje om accu vast te zetten, accudeksels, tellerkabels enz
Met veel dank aan Henk
![Positive [[thumbup]]](./images/smilies/thumpup.gif)
![Positive [[thumbup]]](./images/smilies/thumpup.gif)
Maar er is ook iets gebeurd: er zit een gat in mijn dak, behoorlijk groot ook nog en het is ineens heel erg leuk om in de bus te staan (rechtop). Ik heb het gat eerst uitgemeten, en uitgemeten en uitgemeten. Toen de boor gepakt en een gat geboord waar de decoupeerzaag doorheen kon. En toen maar zagen. Ik heb het dak er in 2 stukken uitgehaald, en daarna de tussenbalk die de c stijlen verbind. Ik heb daarvoor een originele tussenbalk van een westfalia ertussen gezet.
Maar eerst het koelkastje, er moet een plaatje over de deur heen maar ik had nog een aluplaat liggen en die past perfect moet ik zeggen. Nog een paar profieltjes en het kan een kleurtje krijgen:

Gat in het dak heb ik geen goede foto van helaas maar dit is het idee:

Ik heb het ruim uitgezaagd en gebruik de rest om het dak te verstevigen aan de balkenconstructie die er loopt. Ik heb rondom hoeklijntjes vastgelast waar de dakplaat/bedbodem op komt te liggen.
En hier liggen de strips om het dak aan vast te schroeven:

Maar nu gaat het project even stilliggen omdat ik samen met de jongen waarmee ik nu klus een nieuwe ruimte heb gevonden. Voor ons beide veel dichterbij, schoner, groter en van alle gemakken (bijna) voorzien! Dus dat maar eerst doen en dan ga je ook eens lekker opruimen, is ook wel eens fijn kijken wat je allemaal aan overbodige ellende hebt.
Het dak er in zagen en daarna pasmaken is me overigens heel erg meegevallen. Wat ze bij westfalia gedaan hebben is eigenlijk alle plaatwerk weggezaagd totdat ze bij balken kwamen en daarna hoekjes gemaakt om de bodems in te leggen. (in het heel erg kort).
Groeten Michiel