Ik dacht dat het wel handig was om een verzameling te maken met online winkels die Transporter matriaal verkopen.
Via de zoekfunctie van het forum heb ik er al 2 kunnen vinden:
Yes!! heren dank voor jullie speurwerk, ik moet ook nodig het een en ander bestellen, moet o.a. raamrubbers hebben!!! Maar jezus al die site's zijn in het Deutsch, en duits lezen, is NIET mijn sterkste talent!!
Hoe heet dat dan? "venster roebber" oder so wass??
Je moet deze site dan maar eens proberen. http://babelfish.altavista.com/. Hiermee kan je hele sites vertalen. Vanuit het duits kan je wel enkel naar het engels of het frans vertalen. Maar misschien kan je wel een van die 2 talen?
Mijn duits trekt ook op niets dus ik gebruik deze site hier altijd voor...
Hallo Josse, Hoi Ad, bedankt voor jullie info!!, ik heb dat vertalings programma op mijn bureaublad gezet, kom ik wellicht ook eens wat verder met het lezen van "Jetzt helfe ich mir selbst" Ha, ha, ha!!
Ik heb er misschien ook ng wel één, het is eigenlijk ongeveer hetzelfde als wat de "Contad" heeft, maar dan op wat punten toch voordeliger, of uitgebreider.
Een site dus voor electronische hebben dingetjes!!!, onderdeeltjes, en fun stuff.
voor mensen dich aan de belgische grens, of degene die een stukkie willen rijden..... http://www.oldtimerparts.nl/pages/lucht ... /index.htm
gezellige shop, met ervare mensen die je altijd willen helpen
koffie is er ook erg lekker
groetjes Joppe
Als ik Mercedes wil rijden, neem ik wel een taxi Citroen hymer 1994 (de campert)
1300 kever uit 1970, marathon blue (daily ride)
Polo 1.4 uit 2007 (de burgerbak)
nog een ééntje, handig op vakantie in frankrijk. www.serial-kombi.com
0033476775918
meus
groeten meus.
--------------
bus uit '82 ,1.9 1Y uit '?
the hand who rocks the craddle rules the world.
there is never time to do things right, but always time to do things over.
Juggalooz69 schreef: Yes!! heren dank voor jullie speurwerk, ik moet ook nodig het een en ander bestellen, moet o.a. raamrubbers hebben!!! Maar jezus al die site's zijn in het Deutsch, en duits lezen, is NIET mijn sterkste talent!!
Hoe heet dat dan? "venster roebber" oder so wass??
wat de raamrubbers betreft,di ekan je toch gewoon de lopende meter kopen,bij een raamhersteldienst ofzo(carglass,carclinic.....