Paasweekend busjeklussen

Plaats hier algemene vragen/opmerkingen mbt de VW bus.
Gebruikersavatar
John met 'n buske
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 599
Lid geworden op: 28 mei 2007 15:47
Locatie: Eindhoven

Paasweekend busjeklussen

Ongelezen bericht door John met 'n buske »

Omdat we wat leuke electro- spulletjes van ome Alie uit china :mrgreen: gekocht hadden (zie nieuwste aankoop) en omdat Miriam en ik beiden wat snotterig zijn en daarom Paaspop overslaan :| Is het weekend gebruikt om wat leuke klusjes aan de bus te doen [[thumbup]]

Vrijdag was ik al vrij, meteen met de bus langs APK; 2 jaar gaan telkens toch snel voorbij. Sinds de 10 jaar dat we de bus hebben was het de eerste keer dat - ie niet gelijk goedgekeurd werd, maar "goedgekeurd na reparatie" :he!!!: . Setje ruitenwissers was inmiddels 10 jaar, en toe aan vervanging. Toen weer een stempel voor 2 jaar [[thumbup]] . Kon ze meteen testen, wat n @# weer vrijdag!
APK 2016.jpg
De USB laadplug van Alie had een fel blauw LED-je. Na enig zoeken en wrikken de plug toch kunnen ontmantelen en het LED-je eruit geknipt. Was even slikken, de gatenzaag in het dashboard, maar toch doorgezet. Ik vind t een net paneeltje met 2x USB, 1 x sigartetten aansteker en een voltmetertje wat ik met een 3 - standen schakelaartje eronder kan schakelen op uit - Huishoud accu - start accu. Laders worden continu door HH accu gevoed.
Ik had nog een kaarthouder van deurpaneel over. Kon me de tip van Ad Houtstoker nog herinneren, dus deze houder achter de versnellingspook gezet. Makkelijk voor zonnebrillen, laders en ander klein spul.
blauw LED.jpg
USB plug open.jpg
lader gemonteerd.jpg


Via T3-facebook nog het bovenste aflegvakje van de koelkast deur gekregen; die hadden we nooit, nu ook compleet, heel blij mee (al getest, passen precies 2 blikjes in) [[toast]] !
bakje koelkast.jpg
Toen het TL - lampje boven de keuken omgebouwd met LED strip van ome Alie.
Warm wit. Heb nu ongeveer 2 Watt op stand 1, en 3.5 Watt in stand 2. Geeft n bak licht ten opzichte van het 6 Watt (dacht ik) TL lampje [[thumbup]]. Lampje is op t oog onveranderd, met de originele schakelaar.
LED int open.jpg
LED int klaar.jpg
Nu nog fan van koelkast vervangen door ome Alie's PC fan, da's voor volgende keer :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groetjes,
John en Miriam

VW T3 Camper 1979 2.0CU 70 pk
Kawasaki ZZR1100 150 pk
Audi Tt 2003 225 pk