Eddie de bus Roesto-ratie

Deel je werk met het forum,
Gebruikersavatar
John
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2016 01:42

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door John »

Moulin Blues camping.jpg
Ze zijn inderdaad zeer geschikt om mee naar festivals te gaan.
(De blauwe is van mij)
Succes en vooral veel plezier.

Groet, John
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
JKGW
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 okt 2014 19:19
Locatie: Groningen

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door JKGW »

Bedankt!

Nee, nog niet haha. Enige plakkertje wat ik heb is een werkverkeer magneet. Lijkt me wel leuk, dat wanneer de ramen weer dichtgelast zijn, om iets leuks te laten airbrushen. Maar nog niet echt inspiratie gevonden.

Eerst de motorombouw afmaken, en keuren. Het geheel heeft al even gelopen, maar de startonderbreking moet er nog even uit. Heel spannend allemaal :-).
Gr,

Arjan
Gebruikersavatar
JKGW
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 okt 2014 19:19
Locatie: Groningen

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door JKGW »

Na wat kleine tegenslagen is het Douwe gelukt om de GTi motor aan de automaat te knopen en alles werkend te krijgen. Zal hier Tzt nog even een verslagje van tikken. Bus opgehaald, naar huis gereden, 130 aan getikt, helemaal prima. Luchtfilter moet wel echt anders. Smoort een beetje door de wervelingen heb ik het idee, en maakt gewoon een takkenherrie. Maar het rijdt, dus dat is mooi.

Maar..

Onderweg naar Slovenië is mijn bak stukgelopen. Alle ATF over de snelweg, en er zat niets anders op dan de bus naar huis te laten slepen. Is inmiddels al thuis en weer op de dam. Vakantie kunnen voortzetten met een BMW van de ANWB gelukkig.

Nu heb ik dus een paar opties.

Bak wisselen voor een andere en hopen dat die het een tijd volhoudt.

Bak laten reviseren. Rene Vis heeft aangegeven geen automaten te doen, dus dat valt af. Een garage hier doet wel automaten, vooral oude Amerikaanse auto's, dus die komt er ook wel uit. Echter heb ik na de GTI ombouw geen geld meer over voor dit klusje. Ben namelijk sinds kort werkloos en de huur gaat voor. Dus voorlopig valt die sowieso af.

Bus verkopen en er mee ophouden is ook een optie, maar die kies ik liever niet. Vooral omdat ik dan blij mag zijn met 500 euro en een vrijwaring.


Heeft iemand nog een automaatbak liggen? Watergekoelde NJ of NK bak bijvoorbeeld. Ratios zijn nagenoeg gelijk, dus dat maakt niet zoveel uit.
Gr,

Arjan
Cheetah
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 973
Lid geworden op: 11 mei 2014 11:46
Contacteer:

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door Cheetah »

Misschien bak hierheen brengen ? Zit in Haulerwijk

http://www.transmissieservicefryslan.nl/

Voor prijsopgave? Dan weet je tenminste waar je staat ..en kan je daarna altijd nog beslissen wat je gaat doen..

Bak opknappen en verkopen? Ik roep maar eens wat..
Groet Albert

http://www.karmann -coachbuilts.com
Gebruikersavatar
insomnia
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2988
Lid geworden op: 31 jan 2008 18:34
Locatie: Dordrecht, Nederland

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door insomnia »

Is er bekend waardoor de automaatbak is stukgelopen? Wellicht helpt dit je kiezen hoe verder ....
Groet,

Ralph

(regio Zuid Holland)

trotse eigenaar van:
'84er T3a 1.9 DG Westfalia Joker 1

'05er Toyota Prius Hybride Business Edition
'02er BMW R1150GS

Reduce, Re-use, Recycle ;-)
Gebruikersavatar
JKGW
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 okt 2014 19:19
Locatie: Groningen

Re: Eddie de bus Roesto-ratie

Ongelezen bericht door JKGW »

Nee nog niet bekend. Moet hij er eerst onderuit. Nog niet aan toegekomen. Hier zit ook een garage die het kan doen gelukkig. Even overal vragen voor prijzen.
Gr,

Arjan
Plaats reactie