Tjeerd is zo'n beetje overal te vinden waar een treffen is... dus foto's genoeg. Maar dat valt vies
tegen want Tjeerd staat nooit zo op de voorgrond. Toch ken ik Tjeerd al vanaf 2010 waar in Petten
een koffieklets was in de stromende regen, zijn bus was toen nog matzwart

Door de jaren heen hebben we best veel treffen in binnen- en buitenland bezocht, al met al is het
een gezellig persoon die je er best bij kan hebben tevens bezit hij een schat aan technische kennis
wat zeer waardevol is hier op het forum.
Volgens mij een een terecht forumlid van de maand Juni, hopelijk een maand met veel zonneschijn
zodat hij eens echt in het zonnetje staat!!
![Positive [[thumbup]]](./images/smilies/thumpup.gif)
Groeten,
André
1. Wat is je gebruikersnaam op het forum?
Tjeerd
2. Wie ben je en hoe oud ben je?
Net 54 geworden en woon in Haarlem
3. Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik werk als monteur(bedrijfsauto technicus ) bij Truckland op de vestiging Schiphol en doe daar ongeveer 85 % van de
APK licht en zwaar en de rest reparatie en onderhoud voertuigen en gereedschappen
4. Wat zijn je hobby’s?
Eigenlijk is mijn werk mijn hobby en daarnaast heb ik werk aan mijn auto’s te weten T3 camper, T4 syncro camper, nog
een heel erg kale doka en een VW buggy die gelukkig in de stalling staat. Ook kijk ik graag naar documentaires betreffende
1e WO en 2e WO, algemene geschiedenis van Nederland en die autoprogramma’s op Discovery en National Geografic , dus
eigenlijk best wel veelzijdig.
5. Wat voor bus heb je?
Ik ben eigenaar van een VW T3 uit 1980 met CU motor en na wat gesleutel in het begin doet ie het eigenlijk best wel
goed daarnaast heb ik nog een T4 syncro gekocht die er niet uitzag (deuken en krassen) die ik naar camper omgebouwd heb.
6. Hoe ben je aan een VW bus (virus) gekomen?
Ik had al een paar VW kevers en een T2 gehad en was op zoek naar een camper en kwam daarbij een T3 met defecte
motor tegen en zei tegen mezelf tis net een kevermotor dus hup kijken(’s avonds bij een straatlantaarn) en de koop gesloten.
7. Heeft je bus een koosnaam en hoe kwam je daar op?
Nee de bus heeft geen naam.
8. Welke landen heb je inmiddels bezocht met de bus, wat is je eventuele favoriete bestemming en wat is de
droomplek om nog eens te bezoeken met de bus?
Ik ben eerst een beetje in Nederland gebleven(daar is ook nog veel te vinden) en mijn eerste verre bestemming
was in 2012 Lysekil in Zweden, later een paar keer Duitsland, Engeland ,België, Luxemburg en Frankrijk.
Een reis die nog op de wensenlijst staat is naar de Noordkaap gewoon om zelf te zien en dan ook nog een beetje het noorderlicht te zien.
9. Welke vakantie- of weekend bestemming die jezelf gedaan hebt zou je
een ander willen aanbevelen, mag ook een bus-treffen zijn.
Iedereen is anders maar busfest in Berlijn of Engeland zijn mooi om te zien(en mee te maken) zeker de verschillen tussen deze 2
10. Wat betekent het VW Bus Forum voor jou?
Het is een plaats waar je veel van alles kan delen zowel technisch als ongein en het heeft me een aantal vrienden
bezorgt die toch wel regelmatig bij elkaar komen, het is eigenlijk een sociaal onderkomen voor VW bus eigenaren/liefhebbers/vrienden
11. Tot slot, wil je verder nog iets kwijt?
Ja na een paar dips op het forum zijn ze/we nu op de goede weg en is het toch weer leuk om te lezen en
te posten(geven en nemen zeiden ze hier vroeger )
Ik denk dat ik het hier bij laat en kom jullie graag een keer tegen, ik moet dan wel de naam bij de nickname
en bus kunnen plaatsen

O en ik moet zeggen dat het best wel iets tijd kost om er foto’s bij te vinden, het verhaal op zich is niet zo een
probleem ik kan toch niet alles hier neerzetten het is gewoon een greep in mijn geheugenbank.