Met welke basis ben je begonnen? Iveco Daily?Robin '84 T3 TD schreef: ↑02 mei 2019 20:33 Ik heb zelf een short-shift setup gemaakt.
Poepsimpel en de schakelwegen zijn 25% korter met de standaard stok uit de vloer![]()
Zit het mechanisme dan net onder de vloer of net op de vloer, onder het rubber manchet? Foto's zijn welkom!
En nog een vraag: Ik heb het mechanisme van een Porsche Boxster 986 op de bak zitten. Komt van de sloop. Ik vind één stangetje er verdacht krom uit zien. Hoort deze soms recht te zijn?
De stang voor de rechts links bediening bedoel ik dan, van het Porsche deel op de bak,..
Qua update: motor loopt!
Begon met 5 of 6 storingen na het aansluiten van de ecu. Die waren snel genoeg gevonden en gewist. Ook de startonderbreker bleek poep simpel.
Toen met de mond de pomp ( en vooral het dieselfilter) ontlucht.
Startmotor laten draaien en met een paar slagen sprong de motor al aan! Compleet zonder voorgloeien zelfs! Loopt mooi rustig. Exact 907 toeren volgens de OBD2 uitlezing. En gaspedaal werkt ook. Turbo fluit. Uitlaat rookt bijna niet.
Nu nog een Intercooler systeem bedenken. Inlaat is nu nog vrij.