Het plan om naar Oostenrijk en Slovenië af te reizen was al gewijzigd in Zeeland/België/Luxemburg. Tijdens de hitte kwamen we erachter dat onze Franse Bulldog Kees het reizen met de hitte toch niet zo heel tof vond, dus de planning maar aangepast. En ach voor het goede weer hoefden we ook niet zo ver!
De dag voor vertrek zag ik dat 1 remcilinder achter lekte, dus direct de remmen losgetrokken om dit verder te bekijken. Blij ook dat ik dit gedaan heb! 1 remvoering viel al op de grond toen ik de trommel eraf haalde

Gelukkig kom ik dezelfde middag nog nieuwe remschoenen en remcilinders ophalen, direct beide kanten aangepakt.
Heel blij dat ik hier achter kwam vóór de vakantie! Aangezien de ankerplaten ook niet helemaal top meer zijn, ga ik deze binnenkort ook maar eens vervangen.
Uiteindelijk hebben we er een rondje BeNe(De)Lux van gemaakt.
Eerst naar Zeeland waar we In de omgeving van Domburg en Sluis hebben gestaan. Vervolgens naar België. We waren van plan om naar de VW Bug Show op Spa Franchorchamps hadden willen gaan, maar gezien de hitte (we wilden het Kees niet aandoen om het hete asfalt te moeten lopen) en omdat we geen camping in de buurt konden vinden zijn we na 2 overnachtingscampings doorgereisd naar Kautenbach in Luxemburg. Ze hadden nog een klein plekje over voor ons. Prima voor ons busje dachten we, nou het was meer dan prima!
Lekker aan het water aan het rustige einde van de camping
![Very Happy [[toast]]](./images/smilies/bier.gif)
-Kachelventilator is ermee gestopt na eerst wat kabaal te geven.
-Bij thuiskomst zag ik dat de koppelingscilinder was gaan lekken
-Wanneer de motor nog halfwarm is na een rit start deze soms moeilijk. Ik heb het voorgloeirelais al vervangen, maar het treedt nog steeds op. Ik wil eens kijken hoe die start als ik de koudestarthendel uit trek, zag dit op het forum ook al voorbijkomen. en anders de temperatuursensor eens vervangen.
-Op de terugweg stopte de linkerruitenwisser ermee, maar na het ietsje vaster draaien van het moertje van de arm deed die ook weer fijn mee.
Afgelopen weekend hebben we weer heerlijk geslapen in onze bus op de medewerkerscamping van Lowlands

Na deze 2 trips staan er dus wel weer wat dingetjes op het lijstje, maar niets te ernstigs. tijdens de vakantie het idee opgedaan om een klein bagagaewagentje aan te schaffen. Deze zal dan in dezelfde kleurstelling als de bus worden. Niet omdat we niet genoeg ruimte hebben, maar omdat ik nog een klein zeilbootje heb (kruising tussen een zeilbootje en een surfplank) die ik daar mooi op kan vervoeren, bijvoorbeeld voor een weekendje friesland etc