Verzakt in eigen tuin

Vakantie, reis verhalen, leuke campings of plekken gezien?
Vertel het hier in de herberg
Gebruikersavatar
Coen
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1294
Lid geworden op: 11 apr 2009 23:29
Locatie: Wemeldinge

Verzakt in eigen tuin

Ongelezen bericht door Coen »

Het leek ons wel leuk om bij de fotosessie vanwege het bereiken van de 18-jarige leeftijd van mijn dochter het busje als achtergrond te gebruiken. Ik had echter niet gerekend op de vele ondergravingen van onze huismol. Het resultaat was dat het busje muurvast kwam te zitten in de achtertuin. Het heeft de laatste tijd ook flink geregend dus is de grond niet alleen zacht maar ook nat. Afijn, geprobeerd de bus wat op te krikken en planken, een deurmat, een ijzeren rekje en ga zo maar door er onder geplaatst. Toen de bus eindelijk in beweging was liep hij 5 meter verderop weer vast.
Buurman durfde met zijn trekker niet mijn gras op. Hij was bang dat hij alles aan gort zou rijden.
Toen maar bedacht dat ik een pad met grindtegels kon leggen en zo de bus op ‘het droge’ te krijgen. Dit ging niet in één keer goed maar na een ochtend ploeteren is het toch gelukt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Coen

Hoogdak California 1.6TD GTI 2.0 1990 Inmiddels 375.000 km op de teller! Nog 10.000, dan heb ik er een ton mee gereden!
Gebruikersavatar
sjoerd_s89_xj-49-dv
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 625
Lid geworden op: 08 aug 2014 22:32

Re: Verzakt in eigen tuin

Ongelezen bericht door sjoerd_s89_xj-49-dv »

Dat lesje heb ik ook al eens geleerd. Jaarlijks feest hier in de binnenstad zorgde ervoor dat Alles autovrij moest zijn. Inclusief parkeren hiervoor was er een alternatief in de uiterwaarde gemaakt. avonds droog erop gereden. In de ochtend in de zeikende regen eraf tot aan de velgen in de blubber [[sad]]
Gr sjoerd

"82 geblindeerde vissenkom met 1z tdi en flipped vbak
"hij gaat zoals ie gaat"&"komt zoals ie komt"
IVARIO
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 aug 2016 15:46
Locatie: Heist-op-den-Berg (B)

Re: Verzakt in eigen tuin

Ongelezen bericht door IVARIO »

Mij ook overkomen :-)

Bij het oprijden van het veld tijdens een bijeenkomst van de Belgische T3 club nog wel!
Gr.,
Ivar

"Hobbeldebobbel met Lobke Wobbel"
Plaats reactie