Tectyleren

Lak, plaatwerk, chroom, bumpers, ramen etc.
Gebruikersavatar
Ewout
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1571
Lid geworden op: 12 aug 2012 20:15
Locatie: Utrecht

Re: Tectyleren

Ongelezen bericht door Ewout »

Dat is niet goedkoop. Ik heb alles laten doen, waarbij Gosliga ook nog een aantal onderdelen heeft demonteert op overal goed bij te kunnen. Wat het precieze bedrag was weet ik niet meer, maar was volgens mij iets van 500(?) euro. Staat er geen prijslijst op de site?
Groet, Ewout

Oranje VW T3 1,9 WBX 1985
Blauwe Volvo 945 Estate 1998
Rode Peugeot 205 CTI 1991
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tectyleren

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Steven V schreef: 22 mar 2019 22:28 Vanmiddag kennis gemaakt met dhr Gosliga (via een bijeenkomst van mijn werk). Mooie kerel. Gek op bijen en ziet er meer uit als een 'natuurvorser' dan iemand die aan oude auto's klooit en er Dinitrol op smeert. [[thumbup]]
Ik heb de MSDS even bekeken van Dinitrol maar daar zit geen bijenwas in......
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Auke Schouwstra
Komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2022 11:56

Re: Tectyleren

Ongelezen bericht door Auke Schouwstra »

Beste Michiel (en andere geïnteresseerden):

Een van de opties om je bus te beschermen tegen roest is Mike Sander Vet. Het wordt professioneel aangebracht door 10 bedrijven in Nederland. Ik heb zelf een Peugeot 404, een Citroën 2cv6 en een Peugeot 205 cabriolet. Ik zocht een middel tegen roest dat als beste gestest werd, en stuitte 5 jaar geleden op Mike Sander Vet. Omdat de importeur overleden was, ben ik het weer gaan importeren in Nederland (en België en Luxemburg trouwens). Meer info vind je op www.mikesander.nl.

groet,

Auke Schouwstra
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2251
Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
Locatie: Langedijk
Contacteer:

Re: Tectyleren

Ongelezen bericht door BeakerFlo »

Auke heeft dus belangen in Mike Sander Vet omdat hij importeur is in Nederland. Om de zaken even helder te houden.
Verder ben ik ook een voorstander van dit vet en heb thuis nog een emmer staan. Is het beter dan de alternatieven? Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik weet alleen dat het voor mij wel goed werkt.

groet,
Floris
groet
Floris

Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Plaats reactie