Niet origineel. Wel namaak van origineel systeem. Maar laatste tijd gewoon slecht verkrijgbaar. Ook wordt er namaak van goede namaak aangeboden met foto's van de goede namaak waar je dan achter komt als je zo'n te goed voor waar te zijn aanbieding thuis krijgt.
Kan je nog maatwerk laten maken. boxershop (materiaal navragen) heeft zoiets voor 1800,-
RVS uitlaat WBX
- RoonT3
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2694
- Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
- Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Re: RVS uitlaat WBX
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
- servicebus
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2436
- Lid geworden op: 24 mar 2012 23:08
- Locatie: Friesland
Re: RVS uitlaat WBX
Dat is een riante prijs, krijg ik niet verkocht ben ik bang voorRoonT3 schreef: ↑22 dec 2020 20:17 Niet origineel. Wel namaak van origineel systeem. Maar laatste tijd gewoon slecht verkrijgbaar. Ook wordt er namaak van goede namaak aangeboden met foto's van de goede namaak waar je dan achter komt als je zo'n te goed voor waar te zijn aanbieding thuis krijgt.
Kan je nog maatwerk laten maken. boxershop (materiaal navragen) heeft zoiets voor 1800,-
- anco
- Heeft het instructie boekje gevonden
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 19 mar 2005 20:37
- Locatie: Wolphaartsdijk
Re: RVS uitlaat WBX
Beste lezers,
Ik heb zoals gezegd ook een RVS pot en eindstuk, aangeschaft bij Paruzzi om een keertje te plaatsen.
De RVS pot ziet er bij mijn DG toch wat anders uit; met het RVS eindstuk erbij waren de kosten rond de 500 euro.
De pijpjes naar de cilinders zijn er dan niet bijgeleverd, die heb ik ook nog nooit in RVS gezien.
Mijn ervaringen met de ijzeren versies zijn helemaal niet zo slecht.
Sinds 2000, de T3 is van 1982 heb ik de pot met eindstuk vernieuwd in 2002 (VAG) en in 2011 (Ernst).
Wat me opvalt is het verschillende gewicht van de potten:
VAG: 10 kg, Walker 7,1 kg, Ernst 9,3 kg. en RVS JOPEX, begrijpelijk anders, 7,1 kg.
De pijp met potkachel naar cilinder 1 in 2011 (Ernst).
Naar cilinder 2, niet.
Naar cilinder 3 in 2002 (Ernst)
Naar cilinder 4, niet.
Met vriendelijke groet,
Anco
Ik heb zoals gezegd ook een RVS pot en eindstuk, aangeschaft bij Paruzzi om een keertje te plaatsen.
De RVS pot ziet er bij mijn DG toch wat anders uit; met het RVS eindstuk erbij waren de kosten rond de 500 euro.
De pijpjes naar de cilinders zijn er dan niet bijgeleverd, die heb ik ook nog nooit in RVS gezien.
Mijn ervaringen met de ijzeren versies zijn helemaal niet zo slecht.
Sinds 2000, de T3 is van 1982 heb ik de pot met eindstuk vernieuwd in 2002 (VAG) en in 2011 (Ernst).
Wat me opvalt is het verschillende gewicht van de potten:
VAG: 10 kg, Walker 7,1 kg, Ernst 9,3 kg. en RVS JOPEX, begrijpelijk anders, 7,1 kg.
De pijp met potkachel naar cilinder 1 in 2011 (Ernst).
Naar cilinder 2, niet.
Naar cilinder 3 in 2002 (Ernst)
Naar cilinder 4, niet.
Met vriendelijke groet,
Anco
Onze T3 (WBX DG 78 pk) is van november 1982. In 1984 is er een Westfaliapakket ingebouwd door de dealer. Wij zijn sinds 2000 tweede eigenaar. Ik heb er aardigheid in de bus met originele onderdelen te verfraaien. Via Rosmalen is al heel wat gelukt.
- luizenbos
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3736
- Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
- Locatie: noordholland
Re: RVS uitlaat WBX
Ik zelf heb nooit de voordelen gezien van rvs duur en mooi net zo als op de motorfietsen maar als in de loop van tijd de binnenkant aan demping materiaal is weg geblazen .
is die net zo lawaaierig en hol als alle andere een duur omhulsel dus dan maar ijzer ---kan ik lassen en weer vullen

is die net zo lawaaierig en hol als alle andere een duur omhulsel dus dan maar ijzer ---kan ik lassen en weer vullen

groetjes Frits
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
1 x Honda transalp 600 en nu ook 1x Suzuki gsx 1100 g
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=24&t=10770 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
1 x Honda transalp 600 en nu ook 1x Suzuki gsx 1100 g
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=24&t=10770 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306