ban

Stort hier je hart uit over alles wat NIET met de VW bus te maken heeft.
Gebruikersavatar
leof
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 932
Lid geworden op: 20 aug 2008 09:31

Re: ban

Ongelezen bericht door leof »

Ik ben het met Rick eens. Misschien kunnen we Floris helpen bij het oplossen van de problemen. Moeten we wel weten wat er precies aan de hand is.
Groeten,
Leo F
----------------------
T3 1985 1Y 1.9D
Gebruikersavatar
wouth
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1411
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:43
Locatie: arnhem

Re: ban

Ongelezen bericht door wouth »

René schreef: 25 mar 2022 11:54 Ik ben de laatste jaren niet meer bezig om hier berichten te posten maar om dan nu weggezet te worden als spammer ging me toch wat te ver.
Heb nu gevraagd om dan maar mijn account compleet te verwijderen inclusief alle ooit geplaatste berichten. Helaas ook geen reactie ontvangen na een bericht. Vindt het wel jammer, heb hier veel tijd verbracht met zelf leren en kennis overbrengen maar de sfeer is er niet beter op geworden de laatste jaren. Je mag niets meer zeggen tegenwoordig of je kop gaat eraf en dat hebben al zovelen hier met mij ervaren dat de groep mensen waartoe ik me altijd aangetrokken voelde ongeveer compleet afgehaakt is. Deze mensen mis ik iedere dag, net als Meus kijk ik nog iedere dag op het forum maar de kennis lijkt meer en meer weg waardoor het minder interessant is geworden.
Misschien dat het tij ooit nog keert maar dat dan maar zonder deze spammerd die zich ook niet zo thuis voelt tussen de Arefs en Semrush bots,

Het ga jullie goed,

Groeten van René

Oei Rene,

daar schrik ik van!

En ik vind het natuurlijk errug sonde als al die onderbouwde technische uitleggen van jou hier zouden gaan verdwijnen.
Een zeer kundig man die hield van Hout Stoken is hier helaas ook al weg [[sad]] [[sad]] .
Gelukkig zijn zijn bijdragen wel gespaard gebleven.

Ik hoop dat jij terug komt op jouw beslissing.
I am Wouth and I approve this message
krisg
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3038
Lid geworden op: 28 feb 2010 12:51
Locatie: Begijnendijk, België

Re: ban

Ongelezen bericht door krisg »

daarstraks weer even gebannen...
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (niet meer te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
Gebruikersavatar
Theo Postma
Is een goede vriend van het Forum
Berichten: 14970
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:46

Re: ban

Ongelezen bericht door Theo Postma »

Vroeger is niet altijd beter, en dit was beter.
Dus hebben we het zo als het nu is, de andere kant was de keus dat er niets meer was.
Ja iets wat een database genoemd word en bij mij op de schijf stond.
Tel je zegeningen zou ik zeggen [[thumbup]]
PS en waren aanmeldingen niet zo zichtbaar als nu, maar alles is een keus, ook de advertenties of de bots die er nu wel zijn.

Theo
Plaats reactie